Dat bereikt nu de kust van Noord-Holland dus het mag van mij rustig de tijd nemen. Temperatuur reeds 0,4 C! | Gewijzigd: 29 januari 2015, 21:58 uur, door just0408
neeja oke sorry, maar dat is hier al weer een ruim uur geleden. Wat ik bedoel is achter deze buien(lijn) | Gewijzigd: 29 januari 2015, 22:13 uur, door De Zeelander
diemoet toch zo zuidelijk mogelijk langskomen voor sneeuw
Het klopt dat het even wat droger wordt deze nacht, zodat de forumleden hier even kunnen slapen. Morgenochtend nieuwe ronde sneeuw voor velen, even afwachten voor wij juit
Citaat van De Zeelander, donderdag 29 januari 2015, 22:14 uurdie toch zo zuidelijk mogelijk langskomen voor sneeuw Zuiden van Frankrijk hoeft nu ook weer niet
Ideaal is inderdaad dat het pakweg op de grens BE-FR trekt voor de mensen uit onze regio
Berichten samengevoegd door svenne
Weet het niet zeker maar is omdat sneeuw zich meer in de onderste km bevindt dan regen en de radar dit niet (goed) kan oppikken. Of bedoel je de sneeuwradar? Volgens mij is dat op basis van een berekening in plaats van een werkelijke detectie dat het ergens sneeuwt. Niet echt betrouwbaar.
diemoet toch zo zuidelijk mogelijk langskomen voor sneeuw
Voor mij noordelijker tussen zeeland en katwijk, we zullen zien wat het PL gaat doen
Om een voorbeeld te geven: het was hier daarnet ook meer dan 3 graden toen de regen begon te vallen. Nu ziet alles wit, behalve de wegen die een papje hebben liggen.
Zei het in waarnemingstopic, buitjes ten westen van zeeland beginnen zich precies te ontwikkelen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1