Ow dat is vet balen hier in het zuiden maar het is het westen ook wel eens gegund! | Gewijzigd: 25 januari 2015, 12:34 uur, door Callie-P
Kans is er altijd. in 82, 85, en 87 kregen de Wadden een flinke lading. Het sneeuwrecord in Nederland is volgens mij nog altijd in handen van Terschelling
"Op de dagen rond 10 januari 1987 ontstonden boven de Duitse Bocht zware sneeuwbuien, die ook de noordelijke Wadden aandeden. Op Terschelling viel tot 80 cm sneeuw."
Eerst de sneeuw die bij alle modellen in de kaarten zitten en daarna het ontstaan van een ooststroming die doortrekt tot aan groenland!
Edit svenne: link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 25 januari 2015, 13:46 uur, door Sven
Mee eens.
Edit Callie-p : Zoals het er nu uitziet gaat Justinos de min knop volgende week verwijderen, de plus knop laten we voor als nog staan omdat je zo makkelijk een complimentje kan geven aan een post. ( en dat is best wel leuk als je weer eens 1 uur hebt lopen schrijven op een post )
Mochten jullie ook deze optie niet de juiste vinden.. dan even dit melden via een PB of in het kletstopic
De overige post over dit onderwerp zijn verplaatst naar het winterkletstopic. ( zie post Svenne ) | Gewijzigd: 25 januari 2015, 13:54 uur, door Callie-P
Voor de mensen die niet weten wat thundersnow is. hier een korte uitleg daarover, http://www.art-of-thunders.nl/products/betekenis-thundersnow-/
| Gewijzigd: 25 januari 2015, 15:16 uur, door Leon Eikenaar
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
Een pb mag natuurlijk steeds naar een van de mods worden gestuurd.
Het hele plus/min gegeven, wordt door ons ook bekeken! Zie ook toevoeging van Callie-P hierboven | Gewijzigd: 25 januari 2015, 13:50 uur, door Sven
Mooie meteofictie, Russische beer meets Groenlandhoog, met deze ontwikkelingen is het leuk het weer te volgen.
*kaart*
Zit je in de glazenbol te kijken ?
Afgelopen weken is de weersverwachting iedere dag veranderd afwachten en een bakkie koffie drinken en zien in welke vorm het gaat vallen.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
*kaart*
Afgelopen weken is de weersverwachting iedere dag veranderd afwachten en een bakkie koffie drinken en zien in welke vorm het gaat vallen.
Welke vorm wat gaat vallen...hij laat alleen een Lt kaart zien in een winterdiscussie...met duidelijk de tekst belachelijk lange termijn. Hij zegt daarbij dan ook niks over uitkomst van die kaart.
Persoonlijk niet mijn ding zekers niet met de kansen eerder in het verschiet maar goed. Kaart kan hier gewoon getoond worden
En omdat ie gewoon donders mooi is hier een betere gfs dan in mijn update met de onweerskansen er ook in (Do t/m vrijdag. Ec nog beter kan helaas niet posten wegens rechten.
| Gewijzigd: 25 januari 2015, 15:18 uur, door Tatanka
*kaart*
Welke vorm wat gaat vallen...hij laat alleen een Lt kaart zien in een winterdiscussie...met duidelijk de tekst belachelijk lange termijn. Hij zegt daarbij dan ook niks over uitkomst van die kaart.
Persoonlijk niet mijn ding zekers niet met de kansen eerder in het verschiet maar goed. Kaart kan hier gewoon getoond worden
En omdat ie gewoon donders mooi is hier een betere gfs dan in mijn update met de onweerskansen er ook in (Do t/m vrijdag. Ec nog beter kan helaas niet posten wegens rechten.
Die is wel echt heerlijk voor het westen!
Hopelijk krijgt het oosten ook nog kansen