Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.... Het zou de hele dag droog blijven, maar ik volg dit neerslaggebiedje al sinds gisterenmiddag en het komt toch gestaag richting Noord-Brabant/Limburg. Het zal niet veel zijn, maar wie in België kan ons hier wat meer duidelijkheid over geven?
De laatste MJO is hier heel duidelijk in, en verwacht dat de AO binnenkort hierin meegaat, die geeft momenteel al een negatieve trend aan tijdens de maandwissel.
Edit Callie-p : ik heb je een PB gestuurd met een vraag. ( Forum -> berichten centrum)
| Gewijzigd: 22 januari 2015, 11:41 uur, door Callie-P
zaterdag avond:
Hirlam is nog minder....
07:00
GFS06Z:
Dat wordt een dagje Ardennen. (als daar wel sneeuw gaat vallen want ook daar wordt het -ongelofelijk maar waar- met de run minder van 12 naar 4-6..) | Gewijzigd: 22 januari 2015, 11:21 uur, door Stefanv
Oja, KNMI over de lange termijn:
donderdag 29 januari tot en met donderdag 05 februari
Grote kans (rond 90%) op het aanhouden van het wisselvallige weertype met temperaturen rond normaal.
Liever dit dan terug 14 graden, natuurlijk liever echt winterweer
Volgens mij de aanwezige zon in het Noorden. Klopt de zon schijnt hier vol op
Volgens mij de aanwezige zon in het Noorden. Klopt de zon schijnt hier vol op
Maar toch ruik je de winter in Friesland geef mij dit maar dan dat grijsachtige weertype.
We gaan richting de avond dus ik zie de temperatuur niet meer oplopen dus hebben we een officiele ijsdag.
Trouwens, lang geleden dat het in het westen de hele dag onder nul is,komt de bewolking eindelijk goed van te pas. | Gewijzigd: 22 januari 2015, 15:51 uur, door bliksemdenhaag
| Gewijzigd: 22 januari 2015, 16:33 uur, door Callie-P