Wow, wist niet dat er zo een vorst was voorspeld. Hier in het westen van België -6? In het weerbericht spreken ze van -2 :p harmonie gaat uit van een fictief sneeuwdek, daardoor zijn de temps wat lager dan het waarschijnlijk zal worden, neemt natuurlijk niet weg dat wanneer het heel de nacht helder is de temp plaatselijk kan dalen naar -5 graden.
Als ik de 14 daagse van MeteoGroup en Weeronline bekijk, zie ik alleen maar westenwinden. Weliswaar licht winterse temperaturen (max rond 6, min rond 0) maar een echte winterperiode verwachten zij niet.
ik denk niet dat het zaterdag in het oosten 4 graden wordt, eerder 2 of zelfs 1.
Als ik de 14 daagse van MeteoGroup en Weeronline bekijk, zie ik alleen maar westenwinden. Weliswaar licht winterse temperaturen (max rond 6, min rond 0) maar een echte winterperiode verwachten zij niet.
14 daagse verwachtingen van weersites zijn complete onzin. Daar kijk ik nooit naar omdat ze toch meestal fout zitten
Het valt mij elke keer op dat jou 'verwachtingen' enkel en alleen zijn gebasseerd op de verwachting van MeteoGroup. Stel dat MeteoGroup aankomende zaterdag regen voorspeld dan gaat het volgens jou ook regenen, terwijl andere modellen sneeuw laten zien........ Ik ga ervan uit dat het zaterdag 1 hooguit 2 graden wordt in het oosten. | Gewijzigd: 21 januari 2015, 19:54 uur, door reedtimmer
ook al is dit inderdaad goed voor iedereen die in het midden en in het oosten woont, wij kustbewoners die al zo lang zonder sneeuw zitten vinden dit niet goed
check dit filmpje..
http://www.wetteronline.de/wetter-videos/2015-01-21-td?sort=date