Januari dit jaar is een winterperiode van enige betekenis vrijwel uitgesloten. We zullen onze hoop op februari moeten zetten. Statistisch nog altijd de koudste maand van het jaar. | Gewijzigd: 21 januari 2015, 07:40 uur, door Raymond
Die kans is zeer klein. Zodra het warmtefront over trekt stijgt de temperatuur ook. (Zie mijn post)
Stel dat het front er niet was, bleven we nog in de koude lucht
Later deze maand een sneeuwbom volgens EC (vrijdag 30ste) en CMA...mij benieuwd of GFS gaat aansluiten..... genoeg bommen voorspeld ,dat zijn allemaal valse echo,s
Ochtend:
Middag:
Avond:
Temperatuur:
Dauwpunt:
Veel spreiding nog op de zaterdag. Dat geeft maar weer aan dat het kan meevallen maar ook tegenvallen voor de sneeuwliefhebber. Oper ligt boven het gemiddelde maaar berekent wel de meeste neerslag.
Grts | Gewijzigd: 21 januari 2015, 10:30 uur, door Stefanv
weinig voor. Hopelijk houd dit stand. Ik ben een sneeuwliefhebber maar hoop dat de ns goed is voorbereid ben namelijk genoodzaakt met het openbaar vervoer te reizen a.s zaterdag | Gewijzigd: 21 januari 2015, 10:54 uur, door Silvato
Dat klopt! Maar dit gaat nog wel een aantal keer veranderen. Benieuwd naar de nieuwe GFS die komt nu binnen maar is al een aantal runs minder positief.. Vanavond komt WRF erbij en morgen de modellen als Harmonie en Hirlam. Dan zal er meer duidelijk worden. | Gewijzigd: 21 januari 2015, 11:02 uur, door Stefanv
Straalstroom mooi zuidelijk, we gaan weer een interessante periode tegemoet. Na de tegenvaller van afgelopen weekeinde weer nieuwe spanning! Dat is toch het leuke aan het weer, je weet nooit precies waar het op uit gaat draaien.
Bron: http://www.wetteronline.de/profiwetter
04:00
07:00
13:00
19:00
| Gewijzigd: 21 januari 2015, 11:39 uur, door Stefanv