Vergelijk het met onweer, waar de hoogste cape-waardes worden voorspeld, komt het soms net niet tot onweer... Maar nu weer ontopic.
Edit svenne: link klikbaar gemaakt... | Gewijzigd: 18 januari 2015, 21:42 uur, door Sven
Edit svenne: link klikbaar gemaakt... Nou hoe zeer ik Calliep zijn stukken ook waardeer........ op een bericht van eergister slaat dit nergens op in een sneeuw situatie hoef eens geen toelichting te geven.
En hier nog maar citaat van de guidance hier ook niks aan kunnen doen maar....... ..die ons kuchhhhhh ook niet bepaald van de goede info verschaft
MODELBEOORDELING:
Mogelijk dat het aanwezige sneeuwdek in de modellen ook verantwoordelijk is voor het serieuze sneeuwsignaal dat Harmonie nog steeds laat zien voor vanavond en vannacht over het midden en oosten.
Welk sneeuwdek!!!!!!! Om 17 uur bij uitgifte wist je ook wel dat er geen sneeuwdek was | Gewijzigd: 18 januari 2015, 21:55 uur, door Tatanka
Vergeet niet dat de modellen pas rond 22:00 uur sneeuw laten zien. Ook de waarschuwing van het KNMI gaat pas in om 22:00. Niet dat ik je hoop wil aanpraten maar de avond is nog niet voorbij. In West Belgie momenteel steeds meer sneeuwmeldingen met dalende temperaturen. | Gewijzigd: 18 januari 2015, 21:56 uur, door Stefanv
Edit. en nog steeds bericht boven me | Gewijzigd: 18 januari 2015, 21:58 uur, door Tatanka
Vergeet niet dat de modellen pas rond 22:00 uur sneeuw laten zien. Ook de waarschuwing van het KNMI gaat pas in om 22:00. Niet dat ik je hoop wil aanpraten maar de avond is nog niet voorbij. In West Belgie momenteel steeds meer sneeuwmeldingen.
@frieseweerman Ik verwacht nog wel wat sneeuw hier rond een uur of 11 à 12,: net zoals stefanv hierboven aangeft. Ik laat me verassen.
De neerslagzone verplaatst zich zeer langzaam oostwaarts. De regen en motregen zullen geleidelijk overgaan in (smeltende) sneeuw. Ten zuiden van Samber en Maas blijft het droog met opklaringen.
Als we naar de ''betrouwbare termijn'' kijken valt het best mee toch?
Woensdag en donderdag misschien zelfs een ijsdag! Jaja en dat in winter 2014-2015.. | Gewijzigd: 18 januari 2015, 22:06 uur, door Stefanv
Bron: wetter3.de | Gewijzigd: 18 januari 2015, 22:46 uur, door Stefanv