Welke wedstrijd? (en dus in welke plaats wordt het gespeeld)?
Ik kijk WBA en daar ook hevige sneeuwval. Birmingham dus.
EDIT: WRF model gaat al niet goed meer mee met de actuele situatite. Kern ligt en stuk westelijker nu dan op de kaartjes. Er wordt een traject berekent langs de Grens Be/Fr . Nu de actuele situatie dus westelijker miss langs Fr... Maar dat is allemaal gokken ga gewoon afwachten, al is de voorpret voor ieder winterliefhebber al genoeg denk ik, alleen resultaat maakt het helemaal af maar goed blijven genieten nu! | Gewijzigd: 26 december 2014, 17:30 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dus wilt dit zeggen dat wij hier in het westen van België meer kans hebben op sneeuw?
Hirlam doet hem bij zijn nieuwste run een pak hoger waardoor België amper sneeuw krijgt, niets is zeker, nog steeds niet!
Hirlam doet hem bij zijn nieuwste run een pak hoger waardoor België amper sneeuw krijgt, niets is zeker, nog steeds niet!
Dat is dan weer gunstiger maar het blijft echt moeilijk hoor
ik heb de indruk dat het toch een tiental km zuidelijker ligt
idd, WRF berekent hem nu nog iets zuidelijker,, ga kijken naar het vervolg van zijn run
Daar zitten verkeerd kaartje tussen Kijk maar naar het vervolg. Telkens komt er zo'n kaartje tussen dat precies overal de neerslag laat "olntploffen"