Spijtig dat we bij bepaalde weersituaties niet iedereen blij kunnen maken
Oja, om nu al 100% zeker te zijn, lijkt me lastig. Als dat laag 50km noordelijker overtrekt, zitten we hier denk ik gewoon in de regen.
| Gewijzigd: 26 december 2014, 16:51 uur, door Sven
Is ook maar een code geel met criteria die zeker in Ardennen makkelijk te halen zijn
Hier is het 2.1 graden, niet echt zacht...
Oja, om nu al 100% zeker te zijn, lijkt me lastig. Als dat laag 50km noordelijk overtrekt, zitten we hier denk ik gewoon in de regen.
Jap helemaal waar, misschien ligt er nog wat maandag als ik weer in zeeland aankom, duimen dan maar
Oja, om nu al 100% zeker te zijn, lijkt me lastig. Als dat laag 50km noordelijk overtrekt, zitten we hier denk ik gewoon in de regen.
Ja, 1 verkeerde beweging van dat laag en jullie hebben regen in België en hier in het noorden (wat meer?) sneeuw
De nieuwste weerberekeningen van de diverse weermodellen handhaven de situatie grotendeels. Dus in het noorden vrijwel droog en in het midden en zuiden geruime tijd sneeuw en natte sneeuw. Opvallend verschil is wel dat ze meer neerslag berekenen. De laag sneeuw die gaat vallen lijkt dus dikker te worden dan we vanochtend aangaven.
Onderstaand onze prognose met ruime marges:
Westland/Haarlemmermeer/Flevoland/Salland/Twente/Achterhoek: 0 tot 7 cm
Groene Hart/Utrecht/Veluwe/Liemers: 4 tot 15 cm, (enkel model zelfs 20 cm)
Zeeland/West-Brabant: 0 tot 5 cm
Oost-Brabant/Limburg: 10 tot 20 cm
Zuid-Limburg: 10 tot 30 cm
Bron: Weerplaza.nl
Dat betwijfel ik wel met die 8 graden hier
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Waarschuwingen gaan pas tegen morgenochtend in (niet kijken naar timings KMI ) Pas als het laag voorbij begint te trekken zal de wind draaien.
Dat betwijfel ik wel met die 8 graden hier waar zie jij 8 graden, als ik naar de temp kaartjes krijg zie ik 5 graden bij jou
Waarschuwingen gaan pas tegen morgenochtend in (niet kijken naar timings KMI ) Pas als het laag voorbij begint te trekken zal de wind draaien.
Inderdaad, de sneeuw is ook nog voor nu niet voorspeld , nog eventjes geduld, ze komt er aan
Dat betwijfel ik wel met die 8 graden hier waar zie jij 8 graden, als ik naar de temp kaartjes krijg zie ik 5 graden bij jou
Op mijn thermometer buiten
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -