Dat is nu net wat het verschil kan maken. Dat probeerde ik in mijn feitenrelaas ook duidelijk te maken.
Dat is nu net wat het verschil kan maken. Dat probeerde ik in mijn feitenrelaas ook duidelijk te maken.
Ik ben de draad kwijt...
De kans bestaat dat ons land morgen onder een sneeuwtapijt(je) ligt. In de noordoostelijke helft van het land valt er sneeuw die mogelijk tot de jaarwende blijft liggen. Volgens Noodweer Benelux is in de Ardennen een sneeuwtapijt tot 25 centimeter mogelijk. Aan de kust en in het westen van het land kan tot 5 centimeter sneeuw vallen.
Volledige update via HLN.be
Kan je even dit kaartje wat nader uitleggen want ik heb hem niet helemaal? 75% kans dat er in het gele gebied niets valt. Daaraan grenzend een rood gebied met 75% kans dat er 5-15 cm valt. Thanks alvast!
toch blijf ik voor mijn gevoel positief, er is namelijk niks onzekerder in het weer als sneeuw! en ik denk dat de run van vanavond echt de aanduidende factor gaat worden. zie ik dat goed?
toch blijf ik voor mijn gevoel positief, er is namelijk niks onzekerder in het weer als sneeuw! en ik denk dat de run van vanavond echt de aanduidende factor gaat worden. zie ik dat goed?
en weer.nl voorspeld ook sneeuw voor Stiens
zitten hier in de mist met temp rond of onder het vriespunt ,ook niet voorspelt ?? dus wie weet wat er gaat gebeuren
weer komt zoals die komt en gaat weer zoals ze kwam
De kans bestaat dat ons land morgen onder een sneeuwtapijt(je) ligt. In de noordoostelijke helft van het land valt er sneeuw die mogelijk tot de jaarwende blijft liggen. Volgens Noodweer Benelux is in de Ardennen een sneeuwtapijt tot 25 centimeter mogelijk. Aan de kust en in het westen van het land kan tot 5 centimeter sneeuw vallen.
Volledige update via HLN.be
Kan je even dit kaartje wat nader uitleggen want ik heb hem niet helemaal? 75% kans dat er in het gele gebied niets valt. Daaraan grenzend een rood gebied met 75% kans dat er 5-15 cm valt. Thanks alvast!
Ja, idd een beetje onduidelijk kaartje
sta je raar van te kijken ,blijft zomaar liggen
hier in provincie grunn liggen er plaatsen met nog sneeuw van afgelopen nacht/vroege morgen
Limburg en Oost-Brabant zijn de laatste jaren de gelukkige provincies qua sneeuw. Ik ben momenteel in Arnhem vind het spannend voor hier. Waar ik met zo'n 18 uur voor de neerslag ons land aan doet wel bijna zeker van ben is dat het zondag een witte wereld is alles ten zuiden van de lijn Amsterdam Enschede. De vraag is alleen hoeveel? | Gewijzigd: 26 december 2014, 12:45 uur, door Silvato