Zo is dat. Te vaak wordt vergeten NU te genieten. Al is het weer nog zo mooi, met sneeuw of onweer of wat dan ook, er zijn altijd mensen die weten te voorspellen dat het weer een keer ophoudt. Dus geniet nu maar van de spanning van het moment en wat er zaterdag misschien komt. En als het er is de sneeuw, geniet dan, en ga niet lopen somberen over een westcirculatie of wat dan ook.
Zo is dat. Te vaak wordt vergeten NU te genieten. Al is het weer nog zo mooi, met sneeuw of onweer of wat dan ook, er zijn altijd mensen die weten te voorspellen dat het weer een keer ophoudt. Dus geniet nu maar van de spanning van het moment en wat er zaterdag misschien komt. En als het er is de sneeuw, geniet dan, en ga niet lopen somberen over een westcirculatie of wat dan ook.
Precies ik verheug me er nu al op om maandagochtend in alle vroegte en kou de bossen in te gaan om wat prachtplaatjes te maken, hoeweel het in 2012 ook stervernskoud was is dat in mijn herinnering vervaagd tot enkel een periode met kou en een klein beetje sneeuw, terwijl voor velen in die in maart 2005 in het noorden des lands woonden die paardagen met een ontzettend koude nacht net zo veel of misschien wel meer is blijven hangen!
Het dak is spekglad gewordem, de straat ook een beetje. Was toch wat ijsregen hier rondom assen
Berichten samengevoegd door svenne
Na het trauma van vorig jaar durf ik bijna niet te geloven dat er echt sneeuw komt. Maar het blijft iedere run toch echt terug komen.
Ik ga het in ieder geval heeeeeeeel spannend vinden hier in Zuid Limburg..... Iedere cm die valt en iedere cm die blijft liggen is er 1.
Ik denk dat ik als een klein kind smorgens aan het raam sta. Durf ik het gordijn wel of niet open te doen.... Waarschijnlijk zal ik eerst heel stil liggen luisteren naar het geluid van de wereld buiten.
Of De andere optie die waarschijnlijker is in het geval van sneeuw. Dat er 2 kindertjes staan te springen op het bed dat er sneeuw ligt... Ze willen het zo graag. En ik ook.....
morgen nog maar eens de runs in de gaten houden tussen de bedrijven door
Wees voorzichtig als u vrijdagnacht/ zaterdag overdag de baan op moet want het kan spiegelglad worden! Ik ga vandaag die waarschuwing heel goed in het oog houden want er kunnen zo te zien nog meer provincies in het oranje verschijnen.
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1