Ga ik volledig in mee. Als je kijkt waar we begonnnen zijn met de plluim en zien waar we nu staan mogen we al van een mooie prestatie spreken en dan nog wel een 'onverwachte'. Kwam uit het niets. En zoals svenne zegt, Zaterdag moet nog komen en dat is binnen 36 uur en daar valt al niets over te zeggen. Als je toch perse kritisch wil zijn en de slechtste kanten van de pluim in de LT wil gaan zoeken moet je dat ook niet doen wanneer je op LT een koude oplossing ziet. Want dat is dan niet zeker, en de warmere wel ?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Neerslag/onweer/wind/temperatuur meldingen kunnen gepost worden in het Waarnemingentopic.
Je teleurstelling of blijheid tonen, melding maken van hetgeen waarop je hoopt of gewoon kletsen over de (aankomende) winter kan in het Winter Kletstopic.
Let gaarne op waar je post het beste thuis past, zo houden we de discussie omtrent het (aankomende) winterweer - bedoelt voor kaartjes/pluimen/statistieken/voorspellingen/etc. - zo overzichtelijk mogelijk
Als er veel sneeuw valt komende zaterdag. Zal dat dan invloed hebben op de temperatuurverloop van de dagen erna. Of is dat alleen in de nachten zo.
Ja vooral 's nachts maar overdag heeft dit ook wel invloed btw, als het 's morgens kouder wordt moet het kwik overdag ook weer van dieper komen,...
Wat ik me wel begin af te vragen, is er al iets geweten over de timing van de neerslag?
Wat ik me wel begin af te vragen, is er al iets geweten over de timing van de neerslag?
ik denk dat die het centrum van belgie bereikt laat morgenavond
Ik dacht vrijdag op zaterdag in de nacht? Rond 1u / 2u eerst neerslag rond Antwerpen. Trouwens Harmonie is een Prachtige run ! Laagje stagneert precies wat na het doortrekken en zorgt voor constante sneeuw in groot deel benelux
EDIT: ook Belgie toch een groot stuk langs de grens met sneeuw, enkel hoeveelheid is gedaald denk ik ? scheelt hem 2 of 3 cm denk ik ? | Gewijzigd: 25 december 2014, 22:43 uur, door thunderstorms_4ever
Gaan veel mensen niet kunnen slapen denk ik
EDIT: nog steeds een mooi run zou ik zeggen :
| Gewijzigd: 25 december 2014, 22:46 uur, door thunderstorms_4ever