Kortom t is allemaal heel onzeker.
Goh wat is het spannend voor zaterdag, het zal echt die dag nowcasten worden!
Die dag zal 10km zuidelijker of noordelijker wel eens een wereld van verschil kunnen geven.
Ik ben wel blij dat ik in Antwerpen woon, lijk me daar toch goed te zitten voorlopig
Kunnen we toch één keer eens blij zijn dat we daar wonen .
Ook voor iedereen zalig kerstfeest!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Onweer-Online Waar kan je deze kaartjes nu weer vinden? Las dat ze voor allemaal betalend zijn op wetteronline zelf maar?
| Gewijzigd: 25 december 2014, 11:26 uur, door thunderstorms_4ever
Onweer-Online Waar kan je deze kaartjes nu weer vinden? Las dat ze voor allemaal betalend zijn op wetteronline zelf maar?
Komen inderdaad van wetteronline tegen betaling. Cadeautje van het beheer zodat we jullie beter op de hoogte kunnen houden.
Is dit gebasseerd op 1 oper of pluimen + andere modellen? Laten we eerst dit weekend maar eens afwachten... | Gewijzigd: 25 december 2014, 11:36 uur, door Stefanv
Is dit gebasseerd op 1 oper of pluimen + andere modellen? Laten we eerst dit weekend maar eens afwachten...
Tja, dit zal wel weer uitkomen helaas. Dooie mus enzo.
Ook in het ZO van Nederland? Kan je dit eventueel met kaartjes onderbouwen?
Oow oke bedankt, Is inderdaad veel diudelijk die kaartjes, zeker voor de Benelux. Dank dan aan degene die ervoor gezorgd heeft . Weet nu alleen dat ik niet meer moet gaan zoeken achter die kaartjes en ze gewoon voorgeschoteld krijg :P .
EDIT: Ai opeens een depressieve aanval op de kaartjes?? Enkel alleen maar posts van negatieve kijk op MT/LT terwijl we nog moeten beginnen? Beetje moed voor zaterdag mag zeker en vast erbij hoor
| Gewijzigd: 25 december 2014, 11:41 uur, door thunderstorms_4ever
waar zie je dat staan, ik zie toch heel wat anders staan op de kaarten met volgende week serieuze vorst
Ook in het ZO van Nederland? Kan je dit eventueel met kaartjes onderbouwen? hier een kaartje met de max temp, de temp schommelt heel de tijd rond die temp met vel neerslag
Ook in het ZO van Nederland? Kan je dit eventueel met kaartjes onderbouwen? hier een kaartje met de max temp, de temp schommelt heel de tijd rond die temp met vel neerslag
Die mag nog wat verbeted worden maarja 6 Januari....