Maar ze spreekt met 2 woorden: we moeten het in de gaten houden.
Zeer positief dus, want zij spreken toch altijd met 2 woorden
Nu duimen dat we een mooi wit weekend gaan krijgen, kan mijn dochter van 1 1/2 ook voor het eerst van haar leven van dit witte heerlijke spul gaan genieten!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Nu duimen dat we een mooi wit weekend gaan krijgen, kan mijn dochter van 1 1/2 ook voor het eerst van haar leven van dit witte heerlijke spul gaan genieten!!
Hoop dat het hier ook sneeuw gaat worden. Heb er goeie hoop in.
Zondagavond:
Die blijft wel liggen!
Dit zal vorige winter doen vergeten!! Er zou wel eens super veel sneeuw kunnen vallen. Ik kan gewoon niet wachten.
Zondagavond:
Die blijft wel liggen!
Dit zal vorige winter doen vergeten!! Er zou wel eens super veel sneeuw kunnen vallen. Ik kan gewoon niet wachten.
het enige spijtige is dat de sneeuw even overgaat in regen in een groot deel van het land(behalve dan waar jij woont) om vervolgens weer over te gaan in sneeuw, hopen dat dat in de volgende runs nog wat verbeterd want als alles in de vorm van sneeuw valt zouden we wel eens een heel dik pak kunnen krijgen, misschien wel 15 cm op sommige plekken
Wat een verschil met GFS...http://www.weerplaza.nl/weerkaarten/wpm | Gewijzigd: 23 december 2014, 22:17 uur, door Justin
Zondagavond:
Die blijft wel liggen!
het enige spijtige is dat de sneeuw even overgaat in regen in een groot deel van het land(behalve dan waar jij woont) om vervolgens weer over te gaan in sneeuw, hopen dat dat in de volgende runs nog wat verbeterd want als alles in de vorm van sneeuw valt zouden we wel eens een heel dik pak kunnen krijgen, misschien wel 15 cm op sommige plekken
We zullen zien. Het wordt hoe dan ook een super weekend, tenzij de weerkaarten donderdag en vrijdag het tegenovergestelde laten zien. Hahaha nee grapje dat mag niet gebeuren.