jep! | Gewijzigd: 23 december 2014, 19:30 uur, door Weerfan
Klopt helemaal. Als hij noordelijk passeert hebben we last van aanlandige wind. En aangezien de noordzee nog warm is..
Zodra de sneeuwkaarten van EC binnen zijn zullen we ze hier posten.
top! spannenddd;)
Zeker met sneeuwdek lijkt me dat een behoorlijk koude kaart. Alles gaat afhangen van het laag komend weekend. Kijk tip: Helga van Leur gaat het op RTL4 zo hebben over. | Gewijzigd: 23 december 2014, 19:54 uur, door Stefanv
Zeker met sneeuwdek lijkt me dat een behoorlijk koude kaart. Alles gaat afhangen van het laag komend weekend. Kijk tip: Helga van Leur gaat het op RTL4 zo hebben over.
Eindelijk iemand die een positieve benadering hanteert. (Helga) | Gewijzigd: 23 december 2014, 20:00 uur, door quintogh
Ik ben overigens bang dat hier in Engeland vooral veel regen zal gaan vallen. Hier is de kans op sneeuw sowieso een stuk lager nog dan in NL helaas...
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Hieronder een stukje van het KMI (daarin kan je ook de onzekerheid afleiden wat betreft zaterdag):
Zaterdag trekt een vrij actieve neerslagzone over ons land. In de Ardennen valt de neerslag als sneeuw, maar ook in Laag-België is het niet uitgesloten dat er smeltende sneeuw of sneeuw valt. De maxima liggen rond -2 graden in Hoog-België en rond +2 graden in Vlaanderen. Aan zee kan het kwik nog tot +4 graden stijgen. De wind waait matig tot soms vrij krachtig uit zuid tot zuidoost.
Zondagochtend kan er op een aantal plaatsen nog een beetje sneeuw vallen,
Sneeuwplaatje
Mocht de EC oper gelijk hebben gaat er heeel veel sneeuw vallen..
Nice nu het hele land weer in de sneeuw hopen dat dit zo blijft.
Ervoor en erna wel een klein beetje regen. Maar dat geeft niet als er zo een berg sneeuw valt. En we hebben natuurlijk nog even te gaan dus dit gaat nog wel een aantal keer veranderen. Grote lijnen zijn prima. | Gewijzigd: 23 december 2014, 20:08 uur, door Stefanv