Fraaie pic! haha ik reed op ongeveer hetzelfde tijdstip op dezelfde plek
maargoed om ontopic te blijven: actueel flink aan het opklaren bij een snel dalende temperatuur..
maargoed om ontopic te blijven: actueel flink aan het opklaren bij een snel dalende temperatuur..
Inderdaad we kunnen ons opmaken voor een koude avond/nacht/ochtend/middag
Op 10 cm vriest het al. Uitkijken gewenst!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
We mogen niet klagen hier, alleen op de weg zie ik wel dat het verkeer aardig stilstaat op de N355 van Groningen naar Noordhorn, dus het brengt ook ongemakken.
We mogen niet klagen hier, alleen op de weg zie ik wel dat het verkeer aardig stilstaat op de N355 van Groningen naar Noordhorn, dus het brengt ook ongemakken.
Ah okee.. ja dat is altijd vervelend, maar dat mag de pret niet drukken toch? Ik moet morgenmiddag naar Groningen. Zal dan allemaal al wel weg zijn! Er ligt hier trouwens ook een heeeeel dun laagje | Gewijzigd: 4 februari 2015, 21:54 uur, door Floris-Jan
Ah okee.. ja dat is altijd vervelend, maar dat mag de pret niet drukken toch? Ik moet morgenmiddag naar Groningen. Zal dan allemaal al wel weg zijn! Er ligt hier trouwens ook een heeeeel dun laagje In de stad is ook nauwlijks wat gevallen in vergelijking met hier, ligt nu toch tussen de 3 a 4 cm en er kunnen vannacht nog wel wat nieuwe buien komen die het nog kunnen aandikken.