Hier wat hagel met regen, met een temperatuur van ruim 6 graden aan zee zal er van sneeuw absoluut maar dan ook echt absoluut geen sprake zijn. | Gewijzigd: 4 februari 2015, 11:47 uur, door bliksemdenhaag
Hier wat hagel met regen, met een temperatuur van ruim 6 graden aan zee zal er van sneeuw absoluut maar dan ook echt absoluut geen sprake zijn.
Volgens mij ben jij er echt helemaal klaar mee he Bliksemdenhaag hahahahahah. Wordt er ook doodmoe van hier hoor. Vriest het eindelijk weer een beetje snacht zodat de sloten dichtvriezen en dan dooit het overdag weer!!! Na zaterdag is het helemaal over en wat voor mooie weerkaarten hier ook geplaatst worden, Ik geloof er niks meer van. Op lange termijn gaan er al veel leden naar de 5/10 graden.
Voor de mensen in het noorden. Nog veel plezier met heel mischien 2 ijsdagen vanaf morgen.
Volgens mij ben jij er echt helemaal klaar mee he Bliksemdenhaag hahahahahah.
hahaha en niet zo'n beetje ook! | Gewijzigd: 4 februari 2015, 12:41 uur, door bliksemdenhaag
Hier wat hagel met regen, met een temperatuur van ruim 6 graden aan zee zal er van sneeuw absoluut maar dan ook echt absoluut geen sprake zijn.
Pardon, dat was het oosten van Friesland. In het midden en westen nog aardig groen
Hier wat hagel met regen, met een temperatuur van ruim 6 graden aan zee zal er van sneeuw absoluut maar dan ook echt absoluut geen sprake zijn. Ik klaag nooit Hier is een 4 cm gevallen . Toch nog geheel onverwachts
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
vanochtend wel een heel kort natte-sneeuw buitje gehad die niet bleef liggen