positief denken #KeepOnSmiling!
Net gepasseerd hier in Boom, zeer intense neerslag, maar blijft niet liggen helaas
Net gepasseerd hier in Boom, zeer intense neerslag, maar blijft niet liggen helaas Hier nu lichte sneeuwval, trekt wel onwaarschijnlijk traag,maar das goed want zo kan er meer vallen.
Het mag dan tot nu toe een winter zijn van net niet, maar ik geniet eigenlijk volop van alle kansen, discussies en de vele vlokken die we al gezien hebben!
pfff, bui is weer net boven mechelen ingezakt, en de bui boven gent is plots weer zuidelijker aan het gaan. Ik kan het wel verdragen als er geen sneeuw valt maar moet dat nu steeds net boven me inzakken, laat het dan 20 km voor mechelen inzakken dat ik geen valse hoop krijg. Tot nu toe valt de winterprik hier tegen
tja, ik had me deze 5 daagse vanaf donderdag anders voorgesteld, ik had gedacht dat het een komen en gaan van winterse buien ging zijn, het bleef echter meestal droog. Er is nu wel een nieuw buitje bij zeeland ontstaan, ik hoop dat die het wel haalt
Is kwestie van geluk hebben, hier al een hele middag smeltende sneeuw
En eigenlijk heb ik dan ook pech, want een beetje ten noorden van mij lag er deze ochtend 7cm sneeuw.
Spijtig dat er nu minder buien zijn, want ik zie dat het vocht al aan het aanvriezen is op de wagens.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
edit: Er zitten nu ook kletsnatte hatse flatsen tussen. | Gewijzigd: 3 februari 2015, 07:37 uur, door bliksemdenhaag