Ja dat was temerken, hier tot uurtje of 21:00 sneeuw en alles wit, daarna 2uur regen regen en nog meer regen en alle sneeuw weg niet veel van kunnen genieten hier.
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Ik ben van plan om er volgend weekend heen te gaan, helaas kan ik nu niet wegens herstellende van ziekte en werk voor school, hopelijk ligt er tegen dan een halve meter sneeuw, mooie buienluchten hier trouwens.
Edit: ben nog eens in de westhoek waar deze middag een smeltend sneeuwbuitje passeerde. Ook nu weer smeltende sneeuw
Ik denk dat er tegen dan meer dan een halve meter zal liggen
Edit: ben nog eens in de westhoek waar deze middag een smeltend sneeuwbuitje passeerde. Ook nu weer smeltende sneeuw
Ja inderdaad, hier ook buitje van smeltende sneeuw, maar deze winter nog geen 1 keer een sneeuwdek gehad. Misschien vannacht?
Ik ben van plan om er volgend weekend heen te gaan, helaas kan ik nu niet wegens herstellende van ziekte en werk voor school, hopelijk ligt er tegen dan een halve meter sneeuw, mooie buienluchten hier trouwens.
Zeker doen Jens! Is de moeite waard. Tegen de 60/65cm moeten ze daar komende week wel halen.
Grote verschillen onderweg. Botrange -2 Antwerpen +4.5 en Hulst +1.5