Hier viel er zelfs geen vlok haha
Citaat van svenne, zaterdag 27 december 2014, 23:08 uurGoh voor de zoveelste keer zou ik niet durven zeggen januari 2013 vergeten? Toen lag er 35cm sneeuw terwijl er bijvoorbeeld in Antwerpen en Limburg amper iets lag
Net een rit Antwerpen-Kortrijk achter de boeg, je ziet heel snel de hoeveelheid sneeuw afnemen. Laatste beetje sneeuw was te zien in regio Gent. In Kortrijk zie je af en toe een verdwaalde vlok neerdwarrelen.
Ja inderdaad ! Herinner ik mij nog Toen hadden we geluk, maar op mijn plaats was er toen niet zoveel gevallen als op andere plaatsen
Berichten samengevoegd door svenne
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Maandag verwacht ik niks. Zeker niet in het westen want daar zijn de temperaturen veel te hoog voor. Ik denk zelfs overal in vlaanderen regen of hoogstens wat smeltende sneeuw :s maar kan nog veranderen he | Gewijzigd: 28 december 2014, 00:47 uur, door ruben
---
Ik verwacht het hier ook wel en daar is niemand blij mee, overal vastgevroren gisteren half gesmolten en nu dus weer bevroren klompen sneeuw, randen sneeuw van de sneeuwschuivers, zelfs voetstappen zijn hindernissen geworden met de opstaande randen keihard ijs..
Ik verwacht het hier ook wel en daar is niemand blij mee, overal vastgevroren gisteren half gesmolten en nu dus weer bevroren klompen sneeuw, randen sneeuw van de sneeuwschuivers, zelfs voetstappen zijn hindernissen geworden met de opstaande randen keihard ijs..
Ik heb het verbeterd
---
Jazeker.. er ligt hier een paar centimeter.. komen net terug van een lange wandeling door de duinen en over het strand en hier werd driftig met sleetjes naar beneden gegleden en ik kan je zeggen dat het echt ijskoud was zodra de zon verdwenen was..