neen eigenlijk niet er volgt nog neerslag die voor min of meer 2 uur neerslag kan opleveren voor west-vlaanderen "ik zeg neerslag ik weet niet wat het zou kunnen zijn maar hier is het net gaan smeltsneeuwen regio veurne
Veurne ligt wel op een dikke 50 km van Roeselare maar laten we hopen
weet ik wel, die neerslag zal over jullie trekken
Het zal komende nacht wel spekglad worden als ik zo naar het ijs blubber op straat kijk.En ook ijspegels langs de dakranden en lantaarnpalen. | Gewijzigd: 27 december 2014, 19:03 uur, door bliksemdenhaag
Hier in West Vlaanderen ook! Ik hoef zelfs niet te meten om te weten hoeveel er hier ligt...
Vreemd er hangt niks meer boven roeselare op de buienradar en toch sneeuwt het plots... Alleen spijtig dat het niet blijft liggen.
Berichten samengevoegd door svenne
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
belgie.
dacht ik eigenlijk ook heb de hoop opgegeven vandaag, Maar; plots toen ik toch nog even de radarbeelden bekijk bleek dat het neerslaggebied zich toch nog wat heeft uitgebreid naar het westen toe met nu dalende temperatuur en nu begind de temperatuur stevig te dalen , je weet nooit
Het sneeuwt wel licht, maar blijft niet liggen. De grondtemp is te hoog.
hier valt nu al 2 uur echt droge sneeuw lijkt me, je kunt het echt zien glinsteren en de straat is al bedekt, helaas sneeuwt het maar licht
Citaat van Sepp, zaterdag 27 december 2014, 20:08 uur Citaat van Renssie, zaterdag 27 december 2014, 16:43 uur In Harderwijk zijn we klaar met de sneeuwval. 2 cm drap!, (waar 't koud is) De klagers hoeven niet te klagen zag ik net op het nieuws (niets gemist) wat een gore drap ligt er overal. Het sneeuwfront is eerder een straf dan een zege .....
nu ja ik vond het toch leuk om bijna de ganse dag naar sneeuw te kijken, of hij nu bleef liggen of niet
Berichten samengevoegd door jenssweerts
Héhé lang geleden dat het zo lang aan een stuk echt sneeuw was dat viel. Maarliefst 22cm !
Wat een fantastische dag, wij zijn een lekker (plak)sneeuwtapijt en 2 sneeuwmannen rijker hier.
Enkel met de windvlagen is het nu wel redelijk gevaarlijk, daarnet nog een kruin van een boom achter in de tuin naar beneden gekomen...
- April 2015: Tornado's, zwaar onweer en hevige regenval in Texas
- Augustus 2015: Prachtige, intense onweersmaand
Hier sneeuwt het nu maar blijft niet liggen dus ook 0 cm.
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Goh voor de zoveelste keer zou ik niet durven zeggen januari 2013 vergeten? Toen lag er 35cm sneeuw terwijl er bijvoorbeeld in Antwerpen en Limburg amper iets lag
Net een rit Antwerpen-Kortrijk achter de boeg, je ziet heel snel de hoeveelheid sneeuw afnemen. Laatste beetje sneeuw was te zien in regio Gent. In Kortrijk zie je af en toe een verdwaalde vlok neerdwarrelen.
Goh voor de zoveelste keer zou ik niet durven zeggen januari 2013 vergeten? Toen lag er 35cm sneeuw terwijl er bijvoorbeeld in Antwerpen en Limburg amper iets lag
Net een rit Antwerpen-Kortrijk achter de boeg, je ziet heel snel de hoeveelheid sneeuw afnemen. Laatste beetje sneeuw was te zien in regio Gent. In Kortrijk zie je af en toe een verdwaalde vlok neerdwarrelen.
Zal dan een van de weinige keren zijn. In de winter krijg je de meeste met een noorden stroming en wij zitten verstop achter GB. De beruchte regenschaduw. Ik werk zelf in het noorden van het land en daar zie ik toch het meer sneeuwen. Ben al vaak afgekomen in de sneeuw en toen ik thuis was lag er niets en omgekeerd. Het noorden heeft meer geluk met stromingen uit het noordwesten en noorden.