Ja wat regen betreft!
Meer Zeeuws Vlaanderen denk ik dan wat ik zo terug lees
Hier is het inmiddels gestopt met welke neerslags vorm dan ook, de sneeuw die er ligt mag geen naam hebben. Volgende ronde maar weer beter!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Komt wel goed de winter is pas net begonnen! maar de verschillen zijn zoals verwacht wel enorm! volgens mij ligt er in elke dorp of stad weer wat anders of niks
Hier is het nu toch ook weer harder aan het sneeuwen na een droger intermezzo (zelfs eventjes helemaal geen sneeuw).
stopt precies niet meer héhé al de hele dag nu en er ligt dik 20cm ! Prachtig !
- April 2015: Tornado's, zwaar onweer en hevige regenval in Texas
- Augustus 2015: Prachtige, intense onweersmaand
stopt precies niet meer héhé al de hele dag nu en er ligt dik 20cm ! Prachtig !
gelukzak! Al ben ik wel tevreden met mijn 2cm
edit: het sneeuwt hier nu weer goed door, opvallend is dat de sneeuw erg drogg lijkt deze keer, ik heb ook de indruk dat de pap op het dak aan het bevriezen is, misschien komt dat door de negatieve dauwpunten? | Gewijzigd: 27 december 2014, 17:49 uur, door Jenss
neen eigenlijk niet er volgt nog neerslag die voor min of meer 2 uur neerslag kan opleveren voor west-vlaanderen "ik zeg neerslag ik weet niet wat het zou kunnen zijn maar hier is het net gaan smeltsneeuwen regio veurne
neen eigenlijk niet er volgt nog neerslag die voor min of meer 2 uur neerslag kan opleveren voor west-vlaanderen "ik zeg neerslag ik weet niet wat het zou kunnen zijn maar hier is het net gaan smeltsneeuwen regio veurne
Veurne ligt wel op een dikke 50 km van Roeselare maar laten we hopen
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -