Weer alleen het zuiden of maakt het hele land kans (hihihi)? Ik zag wel het een ander bij GFS, maar is niet echt veel volgens mij.
Weer alleen het zuiden of maakt het hele land kans (hihihi)? Ik zag wel het een ander bij GFS, maar is niet echt veel volgens mij.
Nee, maar met ijzel is weinig al genoeg
Nee, maar met ijzel is weinig al genoeg
Ja we zullen zien. Zit echt niet te wachten op ijzel.
Veel niet nee :p maar er zou toch nog sneeuw kunnen vallen hoor als ik het zo zie. Je moet eens kijken op de buienradar. De storing groeit wat naar het westen toe, maar het kan evengoed regen zijn.
In Renkum (uiteraard) het zelfde weerbeeld als in Arnhem. Temperatuur inmiddels gedaald naar 0 graadjes
In Renkum (uiteraard) het zelfde weerbeeld als in Arnhem. Temperatuur inmiddels gedaald naar 0 graadjes
Zo jammer dat het vanmiddag even dooide, het water golfde de heuvels af in Klarendal. Maarja het is niet anders, nu komt er wel weer wat bij. Hopen dat het sneeuwgebied nog een paar uur blijft hangen.
Ja wat regen betreft!
Enkel regen gehad daar?
Ja en wat natte flappen sneeuw....
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
belgie.
dacht ik eigenlijk ook heb de hoop opgegeven vandaag, Maar; plots toen ik toch nog even de radarbeelden bekijk bleek dat het neerslaggebied zich toch nog wat heeft uitgebreid naar het westen toe met nu dalende temperatuur en nu begind de temperatuur stevig te dalen , je weet nooit