Volgens mij ligt de meeste sneeuw in de lijn Rotterdam Ridderkerk Tilburg Eindhoven Noord-Limburg.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat zijn dan misschien mensen die jaloers zijn.
Dat zou kunnen inderdaad. Maar wel jammer dat men elkaar geen sneeuw gunt dan. Ik zou willen dat heel Nederland en België sneeuw zouden hebben natuurlijk!
Die minnetjes ontmoedigen mij trouwens wel om hier berichten te posten. Ik post eigenlijk haast nooit iets en dan doe ik een keer mijn best om iets te posten, krijg ik gelijk minnetjes. Wat is dan eigenlijk het doel van die minnetjes op zo'n manier?
Sorry, even offtopic. | Gewijzigd: 27 december 2014, 14:40 uur, door Marlies
Dat zou kunnen inderdaad. Maar wel jammer dat men elkaar geen sneeuw gunt dan. Ik zou willen dat heel Nederland en België sneeuw zouden hebben natuurlijk!
Die minnetjes ontmoedigen mij trouwens wel om hier berichten te posten. Ik post eigenlijk haast nooit iets en dan doe ik een keer mijn best om iets te posten, krijg ik gelijk minnetjes. Wat is dan eigenlijk het doel van die minnetjes op zo'n manier?
Sorry, even offtopic.
Niet te veel waarde aan hechten is het advies.
zeker zo'n 8cm ligt hier, en nog steeds redelijk dikke vlokken !
Ben net naar Essen (tegen Roosendaal, NL) gereden en daar ligt nog veel meer,
de wegen zijn 1 grote sneeuwpiste.
- April 2015: Tornado's, zwaar onweer en hevige regenval in Texas
- Augustus 2015: Prachtige, intense onweersmaand
Sorry, even offtopic.
Genoeg jaloerse mensen helaas. Blijf lekker posten!