Hier is het fijne maar hevige sneeuw momenteel. Maar niet teveel van verwachten hoor, al licht het lokaal natuurlijk altijd wat anders de temp moet nu toch gaan dalen, ik verwacht een 5 tal cm hier
| Gewijzigd: 27 december 2014, 13:37 uur, door Jenss
Weertje, hoe zit het nu met het sneeuwdek bij jullie? Ik woon in 't Harde, maar hier ligt nauwelijks wat, maar het sneeuwt nu behoorlijk,
Hmm, sneeuwt hier al sinds 11u, maar als er al 1cm is blijven liggen, zal het veel zijn.
Zeer fijne sneeuw hier trouwens, wel matig.
Hmm, sneeuwt hier al sinds 11u, maar als er al 1cm is blijven liggen, zal het veel zijn.
het valt hier nu echt met bakken uit de lucht en het wordt witter
Er gaat echt een pak sneeuw vallen! Foto's in foto topic geplaatst | Gewijzigd: 27 december 2014, 13:52 uur, door Stefanv
Er gaat echt een pak sneeuw vallen! ja ik denk het ook, je ziet de sneeuw echt stagneren boven centraal belgie
In Tilburg dak ingestort van de ah,. Ook wordt aangeraden niet de bossen in te gaan hier wegens vallende takken. Met sneeuwruimen gemerkt dat het hele zware sneeuw is.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
En twee dagen geleden leek jij nog de jackpot te krijgen wat betreft sneeuwhoogte.
Bij mij blijft het enigszins liggen...
Ja zou best mogelijk geweest zijn, lokaal 20 tot 30 liter water gevallen, moest het laagje nu wat lager getrokken zijn over Be (of eronder) dan had het inderdaad echt de jackpot geweest maar ben al blij dat er wel degelijk 'wat' sneeuw gevallen is want we weten genoeg uit het verleden...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Bij mij blijft het enigszins liggen...
Bij mij is het best wel groen en koud, maar ik heb mijn hoop gevestigd op maandag