Hier in Roeselare van hetzelfde liedje... Vannacht heeft het bij dezelfde temperatuur (3 graden) zitten sneeuwen,nu is alles weggesmolten en regent het bij dezelfde temperatuur. Echt raar
Niet getreurd, ik woon in Aalter (rand Oost-vl en West-vl en ik zie op de buienradar dat een neerslaggebied West-en Oost-vl nadert.
Hier nu na de regen weer sneeuw bij 2,0 graden, temperatuur in dalende lijn. Hou de hoop erin.
Waar is dit dan? Want mijn inziens is er het meest gevallen tot nu toe in een band van Breda-Nijmegen-Venlo-Breda. (ben zelf helaas niet thuis)maar gezien de foto's en appjes komt get daar op plaatsen nu pas rond de 10 cm. Binnen die driehoek dus.
Hier in Roeselare van hetzelfde liedje... Vannacht heeft het bij dezelfde temperatuur (3 graden) zitten sneeuwen,nu is alles weggesmolten en regent het bij dezelfde temperatuur. Echt raar
Niet getreurd, ik woon in Aalter (rand Oost-vl en West-vl en ik zie op de buienradar dat een neerslaggebied West-en Oost-vl nadert.
Hier nu na de regen weer sneeuw bij 2,0 graden, temperatuur in dalende lijn. Hou de hoop erin.
Jullie kunnen idd geluk hebben maar ik niet helaas ik woon nabij Veurne 8 km van de Noordzee uiterste Westen en hier zullen we geen neerslag meer krijgen
Bron:http://www.knmi.nl | Gewijzigd: 27 december 2014, 12:26 uur, door Stefanv
Als je 80% regen en 10%natte vlokken sneeuw vind... meer dat dit heb ik namelijk niet gezien hier in haarlem schalkwijk.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1