Hier is het nu enkel (natte)sneeuw! Zal bij jou ook zo zijn. We mogen nog wat verwachten als ik zo naar de radar kijk. | Gewijzigd: 27 december 2014, 11:28 uur, door Stefanv
Hier is het nu enkel (natte)sneeuw! Zal bij jou ook zo zijn. We mogen nog wat verwachten als ik zo naar de radar kijk.
inderdaad er komt een serieus pak aan, lijkt me meer dan ze verwachten als het niet inzakt. Ik vind wel dat de intensitiet nogal laag ligt hier momenteel, sneeuwt het daar goed door?
Hier is het nu enkel (natte)sneeuw! Zal bij jou ook zo zijn. We mogen nog wat verwachten als ik zo naar de radar kijk.
inderdaad er komt een serieus pak aan, lijkt me meer dan ze verwachten als het niet inzakt. Ik vind wel dat de intensitiet nogal laag ligt hier momenteel, sneeuwt het daar goed door? Ja sneeuwt goed door! Dauwpunten gaan nu ook snel zakken.
inderdaad er komt een serieus pak aan, lijkt me meer dan ze verwachten als het niet inzakt. Ik vind wel dat de intensitiet nogal laag ligt hier momenteel, sneeuwt het daar goed door?
Mechelen is in vogelvlugt ongeveer 20 km hiervaan denk ik (Heist Op Den Berg) maar hier regent het op dit moment gewoon | Gewijzigd: 27 december 2014, 11:32 uur, door ikee12
Mechelen is in vogelvlugt ongeveer 20 km hiervaan denk ik (Heist Op Den Berg) maar hier regent het op dit moment gewoon
hier nu steeds meer sneeuw, echte vlokken nu
Toen was er niets.. en ineens was er weer een bui..
( hier sneeuwt het behoorlijk als gevolg van bovenstaande)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Zal elk moment moeten beginnen dan hoop echt dat het snel overgaat in sneeuw
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier in Roeselare van hetzelfde liedje... Vannacht heeft het bij dezelfde temperatuur (3 graden) zitten sneeuwen,nu is alles weggesmolten en regent het bij dezelfde temperatuur. Echt raar | Gewijzigd: 27 december 2014, 11:47 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
hier net ook terug even regen, nu terug natte sneeuw