Welke hitte, het waait hier een beetje en de zon schijnt en helemaal niet benauwd. Heerlijk weer dus
Licht onweer: 4
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Zwaar onweer/Armageddon onweer: 0
Hopelijk morgenavond dan wel een vette lichtshow, anders word ik gek | Gewijzigd: 9 juni 2014, 02:27 uur, door Kevintje
Ten eerste wil ik echt eventjes gigantisch razend worden op die falende rot website van Buienradar. Echt, t is dat er geen alternatieven zijn, HELAAS. Want betrouwbaar zijn ze echt niet. In godsnaam:S Echt als men me woede richting hen voelt, zouden ze wegrennen. Zo razend ben ik.
Vannacht. Denk ik rond kwart over 12, op 5 minuten rijden komt de bui overdrijven. Dus even een ideale plek vinden om foto's te maken. Eindelijk te plaatsen na tering stoplichten die overal tegenzaten. Kijkt op buienradar, weer. En boem ineens is de bui 30 km na het oosten verplaatst. WAT BIZAR IS. In n half uur tijd! Maar goed. Dus rijd weer na huis. En wat gebeurt er: FLITS.
Goed, er was een 2de kans. De bui rond half 2. Er zou een behoorlijke rode vlek heel mijn stad vullen. Dus ik wachten, allang kunnen slapen maar goed. En toen was het half 2. Buienradar gaf nog steeds aan dat het boven ons lag. Maar ik zag ondertussen...Sterren...Jap t was OPGEKLAARD!. Bedoel in godsnaam waar the fuck slaat dit op. Om vervolgens, wil ik eindelijk gaan slapen, me de ****** te schrikken van n donder die meer dan n halve minuut duurt (geen flits). T is gewoon URG.
En nu zie ik dat er de buien op buienradar er al aankomen. VEEL te vroeg. Te weinig tijd voor de warmte om zich op te hopen. Dus stort AL mijn hoop weer ineens. En t ergste is, die rot buien komen dus net als ik geen auto tot mijn beschikking heb.
En dan doet m'n 70D ook nog enorm kut, al kan dat ook aan de lens leggen. Zweet me weer onnodig te pletter terwijl t qua temperatuur nog reuze meevaalt. Viert de migraine in me kop weer hoogtij dagen. URG.
Stomme rot weergoden:@
Ik wil die Estofex lvl 3 weleens live in actie zien. Ik wil harde wind, onweer en t liefst zelfs nog n windhoos (als er schade moet zijn, genoeg leegstaande panden xD)...
Maar tot op heden heb ik ALTIJD pech.
Afgelopen jaar wel n paar keer onweer kunnen fotograferen. Die totaal NIET voorspeld was trouwens. (Er stond op buienradar gewoon helemaal NIKS, ook niet de neerslag die viel werd niet aangegeven, zo komt alles weer bij 1 xD). Maar, als deze onweer ALSMAAR in de lucht is ipv gewoon lekker random zijn schichten overal uitschiet, schiet t helemaal niks op.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Klopt! met die 'franse buien' krijgen wij hier meestal niks,mag hier ook wel eens los gaan..