Dit topic is ervoor om te zorgen dat er geen klaagberichten in de andere topics komen te staan.
Je kan hier klagen over :
- Dat er geen onweer is geweest terwijl het wel zou komen.
- Dat het onweer kwam op een heel ander tijdstip dan verwacht werd.
- En natuurlijk ook voor andere weergerelateerde dingen kan je hier jou klacht kwijt.
Maar houd het wel netjes.
| Gewijzigd: 25 mei 2014, 10:43 uur, door Sanwa
Je kan hier klagen over :
- Dat het onweer kwam op een heel ander tijdstip dan verwacht werd
Dan heb ik hier teweinig ruimte!
Zaterdag 24 mei.......... 10 voor 1. Rond om Groningen een korte maar felle onweers bui met veel regen. En ik was aan het werk, had nou een uurtje gewacht en ik was vrij geweest!
Cheers, Bert
Dus een oproep aan alle onweersbuien: Gaat nou eens niet langs Dordrecht, maar er doorheen... Steek dat water eens over!
Zaterdag 24 mei.......... 10 voor 1. Rond om Groningen een korte maar felle onweers bui met veel regen. En ik was aan het werk, had nou een uurtje gewacht en ik was vrij geweest!
Cheers, Bert
Hahahaha ja Hier ook hoor, ben je bezig, is er onweer. En als je er niets doet en aan het wachten bent op onweer, is er niets te zien..
En dan is er bij ons totaal geen druppel regen, onweer of windstoten geweest.
wie verzint zoiets om dit uit te geven dalijk geloven de mensen het helemaal niet meer als het echt zo is.
wie verzint zoiets om dit uit te geven dalijk geloven de mensen het helemaal niet meer als het echt zo is.Omdat er de kans bestaat ze zitten dus altijd safe met geel voor het geval..je moet het niet als een garantie zien voor onweer.
Dus eigenlijks is geel een klein verhoogde code op groen>>>geen waarschuwing. Zij geven enkel en alleen de advies wees waakzaam er is een kans op onweer.
Code geel: Wanneer het weer om extra oplettendheid vraagt vanwege gladheid door sneeuwval, ijzel, ijsregen of bevriezing, onweer, regen, hitte, windstoten, wind- en waterhozen of mist dan geeft het KNMI een waarschuwing uit.
een waarschuwing voor gevaarlijk weer (code geel
Tevens heb je nog de mensen die ervaren de code geel buien als extreem...de andere vinden code rood zwaar overdreven etc etc en zo kan je maar door gaan
Bladen als Ad en telegraaf zetten bij Code geel teksten boven als Extreem zwaar onweer Etc etc>>>> Terwijl dat pas bij code oranje geldt
| Gewijzigd: 25 mei 2014, 15:39 uur, door Tatanka
wie verzint zoiets om dit uit te geven dalijk geloven de mensen het helemaal niet meer als het echt zo is.
Buien zijn lokaal en moeilijk te voorspellen. Maar als het mis gaat en mensen hebben schade, gaan ze ook zeuren dat er niet gewaarschuwd was
ja maar moeilijk te voorspellen de buien
praktisch geen regen gezien hier en ik zat midden in het level 2 gebied
Voortaan als er weer een level 2 of 1 komt gewoon er vanuit gaan dat het tegengestelde gebeurt,niks dus. | Gewijzigd: 26 mei 2014, 17:51 uur, door bliksemdenhaag
praktisch geen regen gezien hier en ik zat midden in het level 2 gebied
Voortaan als er weer een level 2 of 1 komt gewoon er vanuit gaan dat het tegengestelde gebeurt,niks dus.
de media waarschuwt ook al sinds vorige week praktisch elke dag voor zwaar onweer, nog niks van gezien
ja je ziet het ze zitten er weer naast