Ik wil graag even mijn frustratie uiten naar Thor/Donar en alle andere dondergoden... Vist Zuid-Holland-Zuid potverdikkie voor de vierde dag op rij dik achter het net... Ben er potverdriedubbeltjes klaar mee.. Welke Zuid-Hollander verhuist er mee?
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Ik wil graag even mijn frustratie uiten naar Thor/Donar en alle andere dondergoden... Vist Zuid-Holland-Zuid potverdikkie voor de vierde dag op rij dik achter het net... Ben er potverdriedubbeltjes klaar mee.. Welke Zuid-Hollander verhuist er mee?
Ik
Linkje naar live webcam daar:
http://www.wetter.com/wettercom-live/wolfsburg/5344e12144266/
We hebben donderdag ons portie wel gehad met 2 inslagen hier in de buurt waarvan 1 ervoor gezrogd heeft dat een echtpaar hun huis nu helaas kwijt is.
Tja dat zijn de nadelen van noodweer. Ik vraag me af wanneer dat bij ons gebeurd of we dan nog wel zulke onweerfanaten blijven:)
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
2015 onweersdagen: 1/2, een flits
Nederland is voor het middaggeweld behoorlijk buiten de boot gevallen, de grote pluk in Friesland is eigenlijk he staartje van de ochtendbui die zich pas boven het ijsselmeer ontwikkelde.
ook het meetse geweld in Duitsland was al vroeg op de dag begonnen, allen de Bonn bui (die bij Luik begon) is het wapenfeit van de middag.
Estofex zat met level3 wel goed, misschien wat meer naar het zuiden, alleen in level 2 en 1 gebeurde niet veel. | Gewijzigd: 5 juli 2015, 23:33 uur, door jcroon
lijkt weer voor dld zijn weggelegd.. man wat hebben die mensen 'geluk'..
Ja, die mensen weten wat onweer is. Overigens vandaag in friesland was het ook een feestje denk ik
2015 onweersdagen: 1/2, een flits Ik deel je frustratie, ook ik heb niet tot weinig goede onweders in mijn omgeving. Donderdag was het dan wel raak, 3 keer op een avond zelfs. Normaliter komt het hier ook maar gemiddeld op 1 of 2 noemenswaardige onweders per jaar. Dat is voor mij als onweer fanaat veels te weinig. Heb zelf geen auto dus chasen wordt hem ook (nog) niet.
Ja, die mensen weten wat onweer is. Overigens vandaag in friesland was het ook een feestje denk ik
Hier vel het nog wat mee,was meer boven Dokkum,en onder Leeuwarden waar het flink te keer is gegaan..