het kan wel zo zijn dat er contact is gemaakt met andere electra.
Nee geen torenkraan dit is eenvoudig hijskraantje van een meter of 8 a 10
Waarom blijven deze buien op zee hangen?
De zee is toch relatief koud?
http://regenradar.lizard.net
Waarom blijven deze buien op zee hangen?
De zee is toch relatief koud?
http://regenradar.lizard.net
kan zijn vanwege vocht,maar ook van de atmosferische omstandgheden!
maar deze rakkers blijven niet op zee hangen hoor! ze neigen het land op tetrekken of wat er dan nog van over is?!
Haha echt hè mijn katten liggen de hele week al voor pampus. Gelukkig kunnen ze een grote pak met water en ventilator wel waarderen. Nog steeds bloedheet buiten. Maar wel lekker heet,niet drukkend.
ja nu voor pampus en in de nacht als een volledige idioot door de kamer rennen... herkenbaar?
voor mij wel heel herkenbaar vannacht heb ik ze zelfs naar boven gebonjourd want dat was nie leuk meer!
ja nu voor pampus en in de nacht als een volledige idioot door de kamer rennen... herkenbaar?
voor mij wel heel herkenbaar vannacht heb ik ze zelfs naar boven gebonjourd want dat was nie leuk meer!
Haha nee zelfs nu niet. Maar normaal gesproken elke nacht hebben ze de idiote 10 minuten.
Er is niets geweest vanmiddag niet alleen hier maar nergens in NL.
De vraag is of mensen het KMNI morgen wel serieus gaan nemen.
Beetje herhaling van zetten wat we al vaker van het KNMI hebben gezien.
Eerlijk gezegd denk ik dat de kans op onweer ook groter is dan vandaag maar daarmee val ik Nederland niet lastig.
Eerlijk gezegd denk ik dat de kans op onweer ook groter is dan vandaag maar daarmee val ik Nederland niet lastig.
Ik neem het ze niet kwalijk. Het was gewoon onmogelijk een voorspelling te maken
Ik neem het ze niet kwalijk. Het was gewoon onmogelijk een voorspelling te maken
Als je als weerinstituut één dag van tevoren nog geen juiste waarschuwing kan afgeven doe het dan niet!
De betrouwbaarheid moet hoog zijn, zo niet verliest de waarschuwing zijn waarde.
Dit geldt niet alleen voor onweer maar alle soorten weer.
Nog niet zolang geleden is dit ook gebeurd, iedereen stond op scherp, NS past de dienstregeling aan en vervolgens gebeurt er niets.
De eerstvolgende keer nemen mensen een waarschuwing voor gevaarlijk weer of extreem weer niet meer serieus.
De waarschuwing vandaag was gedeeltelijk juist.
Hoge temperaturen zijn er zeker geweest, veel evenementen zijn hierop aangepast of vervallen.
Veel onweer heb ik niet gezien en met nog een paar uurtjes te gaan denk ik dar het wel mee zal vallen.
Ik klaag niet maar stel alleen de situatie vast.
Of er wel of geen onweer komt maakt mij verder niet uit.