Denk dat meer mensen er totaal niet op zitten te wachten, maar het meerendeel die dit zullen lezen verlangen er vast naar | Gewijzigd: 3 juli 2015, 01:11 uur, door Justin Van Kempen
Hoeveel weet ik niet maar ruim voldoende voor de planten.
Ik zie nog geen cijfers van gisteren.
Hier is 15,9 mm gevallen, gemeten door m'n weerstation. In Ermelo zou het dan ook wel zoiets zijn. Hier kun je de cijfers van de KNMI-stations vinden: http://www.buienradar.nl/weerkaarten/neerslag24uur
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
http://www.knmi.nl/klimatologie/geografische_overzichten/index.cgi | Gewijzigd: 3 juli 2015, 11:13 uur, door Han
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hier is het gewoon minder qua onweer (en ja ook ik liep gister te vloeken), maar met geklaag ofwat dan ook veranderd er echt niks qua weer.
Probeer gewoon te genieten van het weer en geef de planten wat extra water en drink zelf ook een glas extra, wij komen vanzelf weer aan de beurt.
Volgens mijn dochter vliegen de Gierzwaluwen laag, en is dit een goed teken !!!
(Betekent regen)
Groeten uit Breda-Princenhage..
Ik zie hier btw wel prachtige, woest verwaaide "chemtrails".(vliegtuigstrepen)
Volgens mijn dochter vliegen de Gierzwaluwen laag, en is dit een goed teken !!!
Misschien zijn die ook van t padje af door het weer...
Sorry als het niet het goeie topic ervoor is maar ik zit er best wel mee en wil het dus even kwijt
Ik woon in een rijtjeshuis van drie onder een kap, gisteren bij de tweede onweerslijn sloeg de bliksem hier echt vlakbij in, ik heb naast me een hijskraan staan die hoog met zijn kop als de wind verkeerd staat boven dit rijtje uittorent een paar meter verder tussen de huizen staat een elektriciteit huisje.
Ik had een lichtje branden boven het aanrecht en wat ik al eerder zei ik hoorde door mijn oordopjes heen een tik ( ik zag geen flits) en daarna het licht uit ook buiten (straatlantaarns doen het nog steeds niet het is alleen een ellipsvormige strook om de kraan en het electriciteitshuisje wat het niet doet) de rest van de lantaarns doen het wel in de omgeving.
En tegelijkertijd die enorme knal maar dan zou je zeggen dat hij in de kraan geslagen is met een lading naar dat huisje of hoe zit dat nou?
Zelf doordat ik de stekkers eruit heb getrokken heb ik geen schade gelukkig alleen mijn zenuwstelsel zelf is nog niet hersteld, buren weet ik niet of ze schade hebben.