NL1 / NOS => Roland Garros
hmmm, ben al een hele tijd aan het kijken, maar geen onweer te zien volgens mij... denk dat googlen op webcam van de plaatsen in de buurt van de bui het beste advies is.
Stel dat alle Belgen en Nederlanders in het gebied met temperaturen 30+ hun zwembadje zouden vullen. (dus echt alle).
Zou dat invloed kunnen hebben op het onstaan van "convectieve" buien??
Je moet eerst weten hoeveel mensen een zwembad hebben
Stel dat alle Belgen en Nederlanders in het gebied met temperaturen 30+ hun zwembadje zouden vullen. (dus echt alle).
Zou dat invloed kunnen hebben op het onstaan van "convectieve" buien??
Beter dat alle boeren het waterkanon aanzetten, dat kan wel degelijk effect hebben. off: nu ik dat monster in Frankrijk zie ben ik bang dat ik het aantal ontladingen toch iets te laag heb ingeschat | Gewijzigd: 5 juni 2015, 16:37 uur, door thermopeter
Als je geen risico wilt nemen zou ik het doen.
Een deken kan ook, het is maar de vraag of je dit goed vast krijg gezet ivm de harde windstoten.
yup veel steld het niet voor een beetje wind af en toen een flits en wat gerommel zelfs niet eens een beetje regen tot nu toe wel een stuk beter uit te houden buiten nu
Als je geen risico wilt nemen zou ik het doen.
Een deken kan ook, het is maar de vraag of je dit goed vast krijg gezet ivm de harde windstoten. Karton kan ook weg waaien en of karton of een deken echt veel tegenhouden... wellicht beter een deken aan de onderkant om onheil tegen te houden?
Inmiddels 16.7 graden als dat zo overal gaat verwacht ik later vanavond zoiezo niks meer,het koeld te snel af tijdens de buien die overkomen.
Inmiddels 16.7 graden als dat zo overal gaat verwacht ik later vanavond zoiezo niks meer,het koeld te snel af tijdens de buien die overkomen.
Hou op hou op!
Code oranje was absoluut niet nodig geweest, en dat geldt zelfs voor code geel.
Niet eens een windstoot gehad. | Gewijzigd: 5 juni 2015, 18:49 uur, door bliksemdenhaag