Dat is de zogenoemde stilte voor de storm marcuz En met dit heerlijke weer niemand kwaad te nemen! Fijn om weer die oranje temperatuurskaarten te zien:
| Gewijzigd: 4 juni 2015, 15:29 uur, door Justin
Fijn om weer die oranje temperatuurskaarten te zien:
Zo zou ik hem elke dag wel willen zien, in ieder geval de hele zomer lang. Met af en toe een uitschieter zoals morgen. Alleen leven we in de BeNeLux, dus dat is eerder een droom dan werkelijkheid.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Ik bedoel natuurlijk met dezelfde omstandigheden als vandaag; weinig wind, kraakheldere lucht. Dat er veel dagen in de zomer zijn met 20 graden klopt wel, gemiddelde hoogste temperatuur is over juni, juli en augustus ruim 20 graden (De Bilt). Ik heb ook nooit gezegd dat het zomerweer slecht is hier, maar bv. zondag zou het 20 graden worden, uiteindelijk werd het een graad of 15 met de hele dag regen, atlhans bij mij. De lente vond ik qua temperatuur wel erg mager. | Gewijzigd: 4 juni 2015, 16:38 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
En in het westen? Meerbepaald de westhoek? Hoop van niet... Net deze periode vorig jaar was het hier de volle lading... Het mag onweren zoveel het wil! maar geen hagel!
Ik woon in het uiterste randje van het level 2 gebied maar ik heb goede hoop.. ik hoop op hagel van 2-3 cm eerlijk gezegd morgen.. Ik ga er op uit morgenavond en ga een beetje richting Zuid-Oosten van Zuid-Holland / Begin Noord Brabant
Ja ik zie het op de kaarten! De rode kleur op de kaarten is altijd tof he Maar met dat onweer van morgenavond is het toch beter om vanavond te BBQ'en.