HET GROTE ONWEER KLETS- & KLAAGTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent onweer, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Kletscorner Donders & Bliksems. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes.
| Gewijzigd: 4 mei 2015, 18:09 uur, door Justin
Drachten heeft ook altijd geluk,misschien toch maar eens verhuizen die kant op.
Ja, in Z/O Friesland hebben ze zomers ook meer onweer en de winterse onweerders komen daar ook
Vooruit dan: verdorie! Waarom kwam er gisteren een pittig lijntje over Helmond, zonder onweer??? Dit onweer zat wel verderop in het lijntje, naar het zuiden toe! Alle flitsen nog aan toe, ik wil onweer!!! Zoiets, jcroon?
Verder vast vooruitlopend op morgen: ik hoop uiteraard op lekkere buitjes, maar waarom komt de zwaarste lijn nou begin van de middag. Dan zit ik vast op het werk, zonder goed uitzicht naar de lucht. Als het hier (in Horst, n-Limburg) overtrekt, kan ik het alleen maar horen. Bah! Dan maar hopen op een paar stevige buien morgenvroeg. Bij voorkeur als ik al in de auto zit, dan heb ik mooi uitzicht over de landerijen
Ohja en tot slot: het wordt hier vast nix. We krijgen hier vast geen onweer. Het onweert ALTIJD ergens anders ;P
Voor de mensen in het midden zuiden en oosten wens ik alvast veel onweersplezier morgen. | Gewijzigd: 4 mei 2015, 12:28 uur, door bliksemdenhaag
Mooi en intersante site, leuk om door te lezen en nog leerzaam ook http://www.keraunos.org
Helaas is de site in het Frans en ik kan geen Frans
Ik waardeer je hulp, maar het is niet echt een antwoord op mijn vraag en m'n Frans is ook niet al te goed....
| Gewijzigd: 4 mei 2015, 18:09 uur, door Sven
Hoe bedoel je precies, de waarschuwingen zelf of de indeling van de site? Want de indeling van de site (homepage) veranderd pas vanaf code oranje
Edit justinos: Hier blijft ie | Gewijzigd: 4 mei 2015, 19:13 uur, door Justin
Mooi en intersante site, leuk om door te lezen en nog leerzaam ook http://www.keraunos.org
Helaas is de site in het Frans en ik kan geen Frans Kun je vertalen hoor. Gewoon in Nederlands te lezen