Tijd voor een weerpetietie, - 10 voor de Friezen, +30 voor het zuiden en oosten
Tijd voor een weerpetietie, - 10 voor de Friezen, +30 voor het zuiden en oosten
Ik stem voor! Maar dan ook in Zeeland +25 de hele zomer.
Net of niet? Voor vrijdag staat voor vele plaatsen in Nederland al 40 graden ingetekend. Arnhem zaterdag 42 graden. Nou kan het natuurlijk altijd nog veranderen. Naar beneden. Of naar boven... de lucht die deze kant op komt ís namelijk al echt zo heet. | Gewijzigd: 30 juni 2015, 00:38 uur, door Dominique de Graaff
Mooi man | Gewijzigd: 30 juni 2015, 11:50 uur, door Tatanka
Heuj daar gaan we weer, krijgen we ook weer een vastegeroeste wc zeker?
Het is allemaal afwachten, gebeurd het dan gebeurd het, gebeurd het niet jammer dan. We gaan hoe dan ook een pittig warme zomer week tegemoet.
Er is idd kans op records. Dit ivm met de grote aanwezige droogte van de bodem.
Bij een nat voorjaar, was dit niet mogelijk. (Soms is noordenwind en zonneschijn handig, meestal niet.)
Eerder zei ik niet op recordwarme temperaturen te wachten, maar het geeft mij toch wel vakantiegevoel. Moet eigenlijk 3 weken zo zijn (met ongeveer 1 keer per week lekkere onweerskansen), in de stoel, drankje er bij en de radio op "Radio Tour de France".
Dan ben je echt in vakantiestemming. Record's zijn leuk om later te kunnen zeggen dat je er bij was maar voor je gevoel zal het niet uitmaken of je er net onder blijft of er net bovenuit schiet.. Ik heb ook luver wat langer dit weer zonder records dan 1 dag record en dan de diepte in. Dat laatste lijkt overigens wel mee te vallen..
Zaterdag barbeque, zou het nodig zijn houtskool in te slaan of kan ik het vlees gewoon op het metaal leggen?
| Gewijzigd: 30 juni 2015, 16:57 uur, door jcroon
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Eerder zei ik niet op recordwarme temperaturen te wachten, maar het geeft mij toch wel vakantiegevoel. Moet eigenlijk 3 weken zo zijn (met ongeveer 1 keer per week lekkere onweerskansen), in de stoel, drankje er bij en de radio op "Radio Tour de France".
Dan ben je echt in vakantiestemming. Record's zijn leuk om later te kunnen zeggen dat je er bij was maar voor je gevoel zal het niet uitmaken of je er net onder blijft of er net bovenuit schiet.. Ik heb ook luver wat langer dit weer zonder records dan 1 dag record en dan de diepte in. Dat laatste lijkt overigens wel mee te vallen..
Zaterdag barbeque, zou het nodig zijn houtskool in te slaan of kan ik het vlees gewoon op het metaal leggen?
De zon is het vuur voor de barbeque
Dan ga ik voorlopig naar de Sahara. De temperatuur is daar aangenamer dan wat er hier wordt 'voorspeld'