Terugvallen naar 15°C? Integendeel, de temperaturen kunnen inderdaad zakken maar ze kunnen ook een pak hoger worden ( tot meer dan 20°C). De temperatuursverwachting is nog heel onzeker maar er kan nog van alles gebeuren. Ik zie ook geen aanhoudende wc...
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
en anders maar de parasol gebruiken als reuze paraplu :p
het water zal vallen
Barbecueweer cijfer voor vanmiddag valt nog mee ..
.
Maar vanavond...
Lijkt me niet bepaald het beste weer voor de barbecue...
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
het water zal vallen
Barbecueweer cijfer voor vanmiddag valt nog mee ..
.
Maar vanavond...
Lijkt me niet bepaald het beste weer voor de barbecue... Die regen is hier niet zo snel hoor, zal eerder de afkoeling zijn die het minder lekker maakt.
Jij reageert steeds op 1 slechte update of niet? Zoals ik het bekijk is de koudste dag nog warmer dan 15 graden maar de rest tikt de 20 aan, die vastgeroeste wc ook he
http://www.metronieuws.nl/extra/2015/05/vandaag-internationale-dag-van-het-naakttuinieren
Vandaag: Internationale dag van het naakttuinieren
Waarschijnlijk was deze dag voor jou gewoon een zaterdag zoals alle andere. Aangezien het prachtig lenteweer was vandaag, stond half Nederland met een hark of een grasmaaier in de tuin. Wat al deze mensen waarschijnlijk niet wisten: het is vandaag World Naked Gardening Day.
Maar in mijn trui was het wel te doen vandaag...
Waarom krijg ik nou één bepaald nummer van Mooi Wark in mn kop
Waar ik nou ben (Vosselaar, België) was het met 15 graden en redelijk wat zon best wel te doen
Wisten jullie trouwens dat het gisteren 70 jaar geleden is dat Koningin Wilhelmina, na haar eerdere rondreis door Zuid-Nederland, op Gilze-Rijen definitief terugkeerde naar Nederland?
Dat zij in haar tijdelijke residentie vlak bij Breda op 4 mei hoorde dat de Duitsers op 5 mei zouden capituleren?
Dat die avond, toen dat nieuws bekend werd, zo'n beetje half Breda en omgeving naar haar verblijf trok voor een spontaan eerbetoon?
Waarom zou je het niet doen? Omdat er wat buien zijn voorspeld? Haak je ook snel af!
Waarom zou je het niet doen? Omdat er wat buien zijn voorspeld? Haak je ook snel af! Nee ik zie er de lol er wel van in ... alleen hoor ik van alle kanten verschillende voorspellingen qua regen voor morgen ...maar als er inderdaad maar enkele buien vallen zie ik geen problemen!
| Gewijzigd: 4 mei 2015, 18:38 uur, door onweerwoudenberg