Zei ik gister ook al. De ruime 20ers zijn zo goed als verdwenen, er komt steeds meer en meer bewolking en regen terug in de verwachting. Die vieze zuidwester zal wel weer roet in het eten gaan gooien. Nu maar hopen dat de enkele mooie dagen die nu nog in de verwachting staan, niet ook nog gaan verdwijnen. Elke keer hetzelfde liedje. | Gewijzigd: 6 april 2015, 11:32 uur, door weerweer
Doe je dit expres ofzo? Ik word echt gek van al jouw negatieve berichten de hele tijd.
Ik ga eerst maar even genieten van de komende dagen... Mijn gevoel zegt me dan altijd dat dat dan weken achter elkaar door zal gaan.. Nu ook..
Doe je dit expres ofzo? Ik word echt gek van al jouw negatieve berichten de hele tijd.
Geen negatieve berichtgeving. De feiten zoals die op MeteoConsult weergegeven worden. Dat jij er gek van word heb ik heen boodschap aan.
Geen negatieve berichtgeving. De feiten zoals die op MeteoConsult weergegeven worden. Dat jij er gek van word heb ik heen boodschap aan. Er zijn ook feiten die wat meer positief gerelateerd zijn dan jij suggureerd.
Ik geloof niet dat die WC komt, laat staan aanhoudt.
Dit mede door de pluim die welliswaar grote spreiding vertoont maar dat ben ik althans wel gewend, en ik zie toch duidelijk dat de temperatuur aangenaam stijgt komende dagen/week/weken.
Daar durf ik me hand in het vuur te steken.
Smoke
weather without storms is no weather at all.
Je ziet dus dat met die west circulatie, op een enkel dipje en wat uitschieters naar boven na, de maxima behoorlijk overeen komen met de maxima de bij het langjaarlijks gemiddelde horen. April is gewoon nog geen maand om je truien al in de motteballen te gooien, al kan de voering wel zo ongeveer uit je jas.
Je ziet dus dat met die west circulatie, op een enkel dipje en wat uitschieters naar boven na, de maxima behoorlijk overeen komen met de maxima de bij het langjaarlijks gemiddelde horen. April is gewoon nog geen maand om je truien al in de motteballen te gooien, al kan de voering wel zo ongeveer uit je jas.
Oktober is doorgaans een veel warmere maand dan april, ook al is dat niet wat de meesten zouden vermoeden... | Gewijzigd: 8 april 2015, 00:21 uur, door keessie
Oktober is doorgaans een veel warmere maand dan april, ook al is dat niet wat de meesten zouden vermoeden..Maart en april zijn eigenlijk "net niets"maanden met af en toe een extreme uitschieter.
Trouwens in 1 opzicht hebben we al extremen. Je zou het niet zeggen met die regen zo kort geleden maar Maart was overwgeend droog, op een paar dagen na en ook april is behoorlijk droog, met niet zo gek veel regen in de kaarten en pluimen.
Zie ook
http://www.knmi.nl/klimatologie/mow/pdf/mow_201503.pdf
Pagina 5, slechts een vrij klein deel heeft meer dan 5 mm teveel neerslag gehad | Gewijzigd: 8 april 2015, 10:21 uur, door jcroon
Ik ben ervan overtuigt dat wij ons deel ook nog zullen krijgen hoor maar eerst afwachten naar vrijdag... Eerste dag met 20°C van het seizoen... Altijd spanned of we het zullen halen
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Heb je hem weer met zijn vast geroeste wc...
als je goed kijkt naar de pluim vind ik nou niet dat hij "vastgeroest" is.
sterker nog ik ben ervan overtuigd dat dit slechts van korte duur is en dat we een prima verloop krijgen.
smoke
weather without storms is no weather at all.
Heb je hem weer met zijn vast geroeste wc...
sterker nog ik ben ervan overtuigd dat dit slechts van korte duur is en dat we een prima verloop krijgen.
smoke
Haha niets aan toe te voegen, en idd we krijgen een slechte week met neerslag en wat koeler maar een vastgeroeste wc... Ehmmmmm Nope !!!
smoke Ach het weer is veranderlijk, als je een voorspelling maar lang genoeg volhoudt komt die wel uit.
Ik roep even 27 graden onbewolkt, vrijwel windstil.
Nu lachen julle me uit maar als ik het maar iedere dag blijf roepen komt er het moment dat ik heel hard "zie je nu wel? Ik had gelijk" schreeuw.