LENTEVERWACHTINGEN 2015
» Klik hier
Dit topic is enkel en alleen bedoelt voor het plaatsen van lenteverwachtingen die op internet gevonden worden. Chatten/reageren/discussiëren is hier liever niet gewenst.
LENTE DISCUSSIETOPIC DEEL 1
» Klik hier
In het discussietopic staat het actuele en aankomende lenteweer centraal. Hier kan gediscussieerd worden over de laatste pluimen, modelbeoordelingen, etc.
HET GROTE LENTE KLETSTOPIC
Hier ben je welkom om te kletsen over alles omtrent de lente, natuurlijk kan je ook een eigen kletstopic aanmaken in de Kletscorner op het terras. Klagen is hier toegestaan, maar hou het netjes.
| Gewijzigd: 28 februari 2015, 16:53 uur, door Sven
Komende nacht!
Ik kijk er al naar uit naar het gefluit van de vogels,het terug stilaan warmer worden vd dagen en ook de steeds groter wordende kans op onweer! | Gewijzigd: 28 februari 2015, 17:15 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
KNMI: Windrichting W ZW W NW NW ZW
KMI: volgt KNMI
Weinig verschil vergeleken met vorig jaar...
Kan me vorig jaar nogwel herinneren dat dit weer uiteindelijk de gehele maand vol hield en eind maart gingen de waardes richting de 20 graden. Ik teken ervoor als dit zich herhaalt!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Gewoon in de vooruitzichten van MeteoConsult. Typisch altijd dat we een oostenwind hebben in de tijden dat we er niks aan hebben. Ja zonnig met 12 graden. Nouja, in ieder geval lentegevoel. Zullen we in mei wel overschakelen naar een wc
Gewoon in de vooruitzichten van MeteoConsult. Typisch altijd dat we een oostenwind hebben in de tijden dat we er niks aan hebben. Ja zonnig met 12 graden. Nouja, in ieder geval lentegevoel. Zullen we in mei wel overschakelen naar een wc Wat ben je weer positief. Die oostenwind is absoluut nog niet zeker. Leek er in eerste instantie wel op door een scandihoog maar dit is van de kaarten verdwenen.
Die hoog op de oceaan is gewoon hardnekkig. Maar diezelfde hoog zorgt er wel voor dat wij de komende dagen meer krijgen. | Gewijzigd: 5 maart 2015, 18:21 uur, door reedtimmer