Hmm, ik heb er weinig aandacht aan besteed, maar in de vakantie in juli sprak ik iemand in Zeeland die er stellig van overtuigd was dat het in november erg warm zou worden. "Let op mijn woorden, in de aanloop naar de klimaatconferentie wordt het extreem warm! ", zei hij. Hij lichte dat toe met dat "men" zover is dat middels chemtrails bepaald kon worden waar het op aarde heet en waar het koud (en andere elementen) t.o.v. normaal werd. Nou geloof ik best dat men bezig is het weer te beïnvloeden, al vanaf 1950, maar dat men hiertoe in staat zal zijn....?? Ik voerde dus een beetje lacherig aan dat ze het anders wel verkeerd hebben gedaan toen Sandy en Katrina de VS aandeden. "Verkeerd? Is dat wel zo?" kaatste hij alleen maar terug.
Hmm, als het in Europa heel lang warm wordt in november is dat dan toeval. Gewoon samenloop van een aantal voorwaarden die daartoe leiden. lijkt mij. Maar .. toch......
De winst van het boek gaat naar volkssterrenwacht Mira en het kost 22,50 euro. Ik heb het zelf gekocht en het is een echte aanrader voor wie vaak naar de sterren wilt kijken en een telescoop wilt aanschaffen.
| Gewijzigd: 6 november 2015, 16:07 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -