Maart 2013 was een echte uitzondering op de regel. In bijna 100!! jaar niet meer voorgekomen.
Wacht maar even af......je gaat het nog een keer beleven, binnenkort.
Ik moest echt bijna lachen om de berichten van Roberto, omdat het zulke enorme onzin was. Eén GFS run die totaal uit de pas loopt met alle andere runs, wordt aangegrepen om uitspraken te doen als SNEEUW OP KOMST!!! Alle mensen die geen kaarten kunnen lezen zijn weer blij gemaakt met een dode mus. Ik zie berichten als 'ik wacht nog af' en 'de kaarten worden weer leuk'. Allebei onterecht. Ten minste, als het om winterweer gaat worden de kaarten in ieder geval nog niet leuk. En afwachten? Wacht dan maar tot december. Natuurlijk zit een prikje er nog in, al gebeurt dat niet vaak pas eind februari of zelfs in maart.
Momenteel staat er dus echt nog niets, maar dan ook niets op de kaarten. De temperaturen blijven volgens vrijwel alle berekeningen boven normaal, en van een sneeuwdump is al helemaal geen sprake. Helaas, de waarheid.
Ik moest echt bijna lachen om de berichten van Roberto, omdat het zulke enorme onzin was. Eén GFS run die totaal uit de pas loopt met alle andere runs, wordt aangegrepen om uitspraken te doen als SNEEUW OP KOMST!!! Alle mensen die geen kaarten kunnen lezen zijn weer blij gemaakt met een dode mus. Ik zie berichten als 'ik wacht nog af' en 'de kaarten worden weer leuk'. Allebei onterecht. Ten minste, als het om winterweer gaat worden de kaarten in ieder geval nog niet leuk. En afwachten? Wacht dan maar tot december. Natuurlijk zit een prikje er nog in, al gebeurt dat niet vaak pas eind februari of zelfs in maart.
Momenteel staat er dus echt nog niets, maar dan ook niets op de kaarten. De temperaturen blijven volgens vrijwel alle berekeningen boven normaal, en van een sneeuwdump is al helemaal geen sprake. Helaas, de waarheid.
Je bent een zeer wijs man. Je hebt ook helemaal gelijk. Ik zal je niet meer vervelen. Veel succes met het spotten van onweder. (zit ook in de kaarten maar dat had je natuurlijk al gezien - toch ?)
Je bent een zeer wijs man. Je hebt ook helemaal gelijk. Ik zal je niet meer vervelen. Veel succes met het spotten van onweder. (zit ook in de kaarten maar dat had je natuurlijk al gezien - toch ?)
Ik baseer me op feiten, jij op hoop. Die cynische opmerking van je vind ik nogal flauw en kinderachtig.Citaat van 4 seizoentje (22:12) zo zonde dat afkraken terwijl roberto een van de weinigen is die wel de kaarten en zijn dingen goed onder bouwd... mss letten jullie te veel op de kaarten en zien andere dingen niet? ik kan met roberto mee gaan omdat ik kaarten heb gezien die er niet om niet liegen een staat er hier of ze nu uit komen of niet... beetje meer respect voor iemand die altijd goed onderbouwd is wel op zijn plek .. 'Misschien letten wij te veel op kaarten', en in de volgende zin zeg je dat je kaarten gezien hebt die er niet om liegen.
Ten eerste zou ik niet weten waar ik me op me moet baseren naast kaarten. Op vogels die naar het zuiden vliegen, of mollen die niet uit de grond komen?
Ten tweede ben ik wel benieuwd naar je kaarten. Ik heb ze niet gezien, die ene GFS-run die totaal uit de pas liep daargelaten.
| Gewijzigd: 16 februari 2015, 22:23 uur, door OnweerHoogkarspel
Geen lenteweer inderdaad. Maar kansen genoeg? Waarop? Inderdaad, op een paar nachtvorstjes, maar ik neem niet aan dat je dat bedoelt. Voor de rest weinig kansen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1