Even over die topics, zodat het duidelijker word
- sneeuw/onweerskansen week 5: sneeuwkansen t/m zondag
- Winterdiscussie deel 3: LT verwachtingen
- Kletstopic: zeur over geen sneeuw enz
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Helaas is alles weer op niets uitgelopen.Mensen die nog sneeuw krijgen, veel plezier. | Gewijzigd: 29 januari 2015, 20:11 uur, door bliksemdenhaag
Helaas is alles weer op niets uitgelopen.Mensen die nog sneeuw krijgen, veel plezier. Je trekt wel erg snel je conclusies. Kijk eens naar de radar. Het meeste komt er nu pas aan.
Bij mij dezelfde verwarring! Helemaal mee eens.
In het begin is het even wennen. We hebben dit gedaan omdat anders de informatieve berichten snel ''ondersneeuwen'' door de waarnemingen en het geklaag. Voorheen moesten we soms 2 pagina's geklaag doorlezen voor we een pluim, kaartjes of informatief bericht vonden ) Hopelijk went het voor iedereen snel. En uiteraard zijn ideeën zeer welkom ! | Gewijzigd: 29 januari 2015, 21:49 uur, door Stefanv
Ik heb dit als eerste aangegeven....
Bericht #450119 Ik denk dat 't een beetje verwarrend wordt: Een sub-topic van een sub-topic van een sub-topic... Ook lastig om bij te houden, wellicht?
Ik vind dit echt verschrikkelijk. Het is niet eens echte lekkere sneeuw maar van dat vieze papsneeuw dat binnen 10 minuten al weer weg is. Als dit nog de hele winter doorgaat, laat dan maar de lente komen
man toch, als je naar hem luistert en er aandacht aan besteedt, ipv een goed onderhoudt forum te volgen dan krijg je zo'n teleurstellingen. En de avond is helemaal nog niet om, zeuren gaat niet helpen, heb ik zelf al ondervonden
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
man toch, als je naar hem luistert en er aandacht aan besteedt, ipv een goed onderhoudt forum te volgen dan krijg je zo'n teleurstellingen. En de avond is helemaal nog niet om, zeuren gaat niet helpen, heb ik zelf al ondervonden Ik wil niet lullig doen maar hoe vaak is hier de teleurstelling groot doordat men ook alleen maar wil zien wat men wil zien.....
Heb het over de objectievere berichten van de onderbouwde posts van de mods, Tatanka etc, niet degene die willen zien wat ze willen zien, want die zijn er idd ook genoeg
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1