Das inmiddels wel een uur geleden dat ie dat zij...zal wel drok wezen die kanten op
Reed Timmer: Meteorologist and Extreme Storm Chaser
1 uur ·
Moderate snow falling near Central Park, NYC with this early band! Heading to vehicle to stream live next. Stay tuned | Gewijzigd: 26 januari 2015, 20:35 uur, door Tatanka
De link die tatanka stuurde is echt geweldig :D webcam die in een auto zit, zonder gerefresh, gewoon live beeld ;)
Mag ik vragen welke pluim, en waarom dan?
De pluim die een paar posts eerder werd geplaatst. Temps van 3 graden is niks.
Je bedoelt niks in de zin van winterweer, dat de temp te hoog is? In de pluim van gistermorgen was de temperatuur precies hetzelfde, de schaalIndeling is nu alleen verandert, naar -20
Lees ook even de vorige pagina's door in verband met de verwachtingen.
Ik denk dat die 3 graden ook geen rekening houdt met stevige buien, neerslagafkoeling, etc. Als je bij wijze van spreken zo een lijn buien over je heen krijgt, dan zit je in een totaal andere situatie...
We zullen zien maar mijn gevoel zegt dat het weleens tegen kon vallen allemaal.
Lees ook even de vorige pagina's door in verband met de verwachtingen.
Ik denk dat die 3 graden ook geen rekening houdt met stevige buien, neerslagafkoeling, etc. Als je bij wijze van spreken zo een lijn buien over je heen krijgt, dan zit je in een totaal andere situatie...
We zullen zien maar mijn gevoel zegt dat het weleens tegen kon vallen allemaal.
Ga lekker naar het klaagtopic of naar je hooizolder! Geen plek voor dat gezeur hier! En trouwens de kaarten zijn prima!
Kun je dat onderbouwen?
Kijk naar je eerste bericht en nu hou ik op want anders krijg ik dadelijk een vermaning
Pas maar op je klinkt te negatief voor dit topic.
Pas maar op je klinkt te negatief voor dit topic.
Nee, dit is gewoon wat GFS op dit moment aangeeft.
Daar gaat het spectakel van een pantoffel etend medelid. .
Ow nee hoor als die sneeuwkansen zo hoog zijn...dan geld dat aanbod nog steeds
Zit ik nu in het kletstopic? | Gewijzigd: 27 januari 2015, 09:27 uur, door jeanpaul64
Of juist niet omdat ze niks zeggen
Maar hier speciaal het filmpje met de setting.http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/ttvnieuws/23606109/___We_krijgen_centimeters_sneeuw___.html | Gewijzigd: 27 januari 2015, 13:13 uur, door Tatanka
Ik ben vanwege het aanomende wk veldrijden eens gaan speuren en ik kom op NL sites wat verschillende waardes tegen, met name overdag, de ene site houdt het op vorst, de ander lichte dooi. Dat maakt nogal wat uit voor het parcours, zelfs met vorst 's nachts heb je bij dooi overdag een zwaar parcours omdat er veel over gereden word.
Ik kom er niet uit en mijn tjechisch is nou ook niet zo goed dat ik daar weersites kan bezoeken
Wordt het onze Mathieu of jullie Wout?
"ons"en "jullie" is trouwens relatief, Mathieu is geboren en getogen in Belgie en de familie van Wout komt uit Rijsbergen (opa en oma verhuisden naar Belgie, en zijn vader is pas sinds 2010 Belg).