Als iemand een realistische opinie geeft die teleurstelt omdat men graag iets anders zou willen, dan krijgt zo iemand duimpjes naar beneden.
Ik vind dat jammer. Don't shoot de messenger. Ik ben ervan overtuigd dat door die negatieve waarderingen mensen minder geneigd zijn een visie te posten die minder in de smaak valt. Dat leidt tot onevenwichtige berichtgeving. Edit stefanv: Dat is in het team ook de discussie. We gaan hier nog eens goed naar kijken. | Gewijzigd: 22 januari 2015, 13:10 uur, door Stefanv
Als iemand een realistische opinie geeft die teleurstelt omdat men graag iets anders zou willen, dan krijgt zo iemand duimpjes naar beneden.
Ik vind dat jammer. Don't shoot de messenger. Ik ben ervan overtuigd dat door die negatieve waarderingen mensen minder geneigd zijn een visie te posten die minder in de smaak valt. Dat leidt tot onevenwichtige berichtgeving. Edit stefanv: Dat is in het team ook de discussie. We gaan hier nog eens goed naar kijken.
Helemaal mee eens. Als ik iemand een sneeuwkaart zie plaatsen voor over 15 dagen, dan denk ik: wat een onzin. Sneeuw is al zo moeilijk te voorspellen, en over 15 dagen is het waarschijnlijk totaal anders dan wat er nu staat. Ik min deze reactie dan ook, maar voor de rest plust bijna iedereen, omdat ze sneeuw willen. En dat dus terwijl het een heel slecht bericht is.
Inderdaad. Zaterdagochtend een klein laagje sneeuw,wat in de middag snel verdwenen zal zijn, als gevolg van een plens warm regenwater (en max oplopend naar lokaal 7 gr) We kunnen ons weer gaan opmaken voor een vastgeroeste westelijke stroming en maxima oplopend naar een graad of 8. De kaarten zien er belabberd uit. Zo modderen we maar wat aan richting voorjaar. | Gewijzigd: 22 januari 2015, 19:28 uur, door weerweer
Inderdaad. Zaterdagochtend een klein laagje sneeuw,wat in de middag snel verdwenen zal zijn, als gevolg van een plens warm regenwater (en max oplopend naar lokaal 7 gr) We kunnen ons weer gaan opmaken voor een vastgeroeste westelijke stroming en maxima oplopend naar een graad of 8. De kaarten zien er belabberd uit. Zo modderen we maar wat aan richting voorjaar.
Ik denk zelfs hier in het westen een graad of 11.
Maar voordat we zover zijn ga ik eerst nog vroeg in de zaterdagochtend een kwartier lang kletsnatte sneeuwballen/poppen maken voordat die warme douche eraan komt. | Gewijzigd: 22 januari 2015, 20:09 uur, door bliksemdenhaag
Ik vind dat jammer. Don't shoot de messenger. Ik ben ervan overtuigd dat door die negatieve waarderingen mensen minder geneigd zijn een visie te posten die minder in de smaak valt. Dat leidt tot onevenwichtige berichtgeving. Edit stefanv: Dat is in het team ook de discussie. We gaan hier nog eens goed naar kijken.
Helemaal mee eens. Als ik iemand een sneeuwkaart zie plaatsen voor over 15 dagen, dan denk ik: wat een onzin. Sneeuw is al zo moeilijk te voorspellen, en over 15 dagen is het waarschijnlijk totaal anders dan wat er nu staat. Ik min deze reactie dan ook, maar voor de rest plust bijna iedereen, omdat ze sneeuw willen. En dat dus terwijl het een heel slecht bericht is.
Mee, eens, Ik gaf je een plusje, maar zie hoeveel minnetjes je reactie alweer opleverde.
Ik zou maar niet gaan rijden, bij een ongeval zal je aansprakelijk worden gesteld. Als je een arm of been niet volledig kan gebruiken mag je geen voertuig besturen.
Ik zou maar niet gaan rijden, bij een ongeval zal je aansprakelijk worden gesteld. Als je een arm of been niet volledig kan gebruiken mag je geen voertuig besturen. Hier sluit ik mij geheel bij aan! Binnen blijven.
6 uur is zowiezo geen tijd voor een zaterdag...