Daarna komt de motor van de wc keihard opgang om voor de derde keer deze winter de wintersespeldenprik omver te blazen.
Als ik ergens een hekel aan heb in het klimaat dan is dat wel die verdomde rot wc. | Gewijzigd: 19 januari 2015, 12:28 uur, door bliksemdenhaag
Hou alsjeblieft eens op met zeuren en ga er mee leven dat wij hier een ZEEKLIMAAT hebben en dus de kans goed, koud winterweer niet groot is!
Hou alsjeblieft eens op met zeuren en ga er mee leven dat wij hier een ZEEKLIMAAT hebben en dus de kans goed, koud winterweer niet groot is!
En sinds waneer gaan wij als modje spelen? volgens mij zijn daar andere mensen voor.........
Groot gelijk! Al dat gezeur!
Klagen mag gewoon hier hoor...
Aldus meteogroup...
HEB JIJ EVEN GELUKkkkkkkkk
Aldus meteogroup...
HEB JIJ EVEN GELUKkkkkkkkk
0 uur zon en zwaar bewolkt las ik vanochtend. Dat ze het dan s'middags vlug aanpassen kan ik ook niks aan doen.