Waarom ben ik nog meer blij met zachte winters? Nou, ik heb geen auto meer. En die sneeuw veranderd altijd in drek. Smerige bruine drek. En in woonwijken wordt zelden gestrooid: op de fiets kan je dus niets want al die auto's comprimeren de sneeuw tot een ijsbaan. Levensgevaarlijk.
En dan hebben we het nog niet gehad over de energieprijzen | Gewijzigd: 16 januari 2015, 22:26 uur, door Dominique de Graaff
Waarom ben ik nog meer blij met zachte winters? Nou, ik heb geen auto meer. En die sneeuw veranderd altijd in drek. Smerige bruine drek. En in woonwijken wordt zelden gestrooid: op de fiets kan je dus niets want al die auto's comprimeren de sneeuw tot een ijsbaan. Levensgevaarlijk.
Verkeerde topic! Hahaha!! Wel winterliefhebbers AUB niet gaan klagen. Geniet eerst van wat er komen gaat. En dit keer gaat het er komen ook. Verder ziet de pluim er voor de komende week goed uit. Morgen is EC weer anders. | Gewijzigd: 16 januari 2015, 23:15 uur, door reedtimmer
Ik verheug me in ieder geval op de komende licht winterse week. Met sneeuw die in drap veranderd, lekker sneeuwballen gooien op de Veluwe en wandelen met mijn hond en genieten van winterse natuurlandschappen als ik over de Utrechtse Heuvelrug rij.
ik vind u een geweldig brein zeg.
wilt u ook even vertellen wat de temperaturen worden voor december volgend jaar?
zonder grap,
een onderbouwing is op zijn plaats zoals eerder aangegeven maar klaarblijkelijk kunt u dat niet
smoke
weather without storms is no weather at all.
laatste uitdraai ben ik eens met de friese weerman , zou ik zeker niet bekijken is om te huilen .
Hopelijk gaat er nog een ander verander of het blijft gewoon bij een kwakkel prikje
mvg
http://www.wetterzentrale.de/pics/Reem2401.gif
ensemble gemiddeld
Berichten samengevoegd door Callie-P
dat ze het bij het verkeerde eind hebben!
ik denk dat het binnenland van friesland wel sneeuw kan verwachten. Vooral later op zondag.
dat ze het bij het verkeerde eind hebben!
Het ziet er beter uit dan de vorige sneeuwkans en er zijn idd ook modellen die Friesland ook meenemen. Anders komen er deze week nog meer kansen die er positief uitzien voor Friesland. Maar morgen 5 cm sneeuw hier in Friesland, dat zou wel prachtig zijn!
Volgens de modellen zit je daar in ieder geval heel goed voor sneeuw Mimi! Mocht er zich een mooi sneeuwdek vormen vergeet ons niet en maak een paar mooie winterfoto's tijdens je wandeling. | Gewijzigd: 17 januari 2015, 15:40 uur, door Stefanv
Volgens mij niet, zie het Winterdiscussietopic
Ik zit net te kijken, het laagje is idd een stukje opgeschoven. Wat een geluk. kijk nu al uit naar het lantarenpaalstaren hahaha. Kom maar op met dat magische witte poeder