Er kan bij jou zondag 10cm sneeuw vallen(zie vorige pagina) en toch nog klagen. Wees blij met de pluimen van nu.. Zo zagen ze er een tijdje geleden uit:
Let niet op de rode markering..
Ik word een beetje moe van al die verhaaltjes van wat een schitterend winterweer ons te wachten staat.
Zoals reeds duidelijk is van woensdag een beetje gekwakkel en daar gaat het bij blijven om dan naar terug af te gaan?
Heeft iedereen nu tegenwoordig een roze bril op . Temperaturen tussen de 0 en 5 graden is normaal winters weer
Berichten samengevoegd door Stefanv
Zoals reeds duidelijk is van woensdag een beetje gekwakkel en daar gaat het bij blijven om dan naar terug af te gaan?
Heeft iedereen nu tegenwoordig een roze bril op . Temperaturen tussen de 0 en 5 graden is normaal winters weer
Je mag je visie hier niet tentoonspreiden, want dan krijg je de wind van voren. Hoezeer ik ook hoop dat ik er compleet naast zit, zie ik in de verwachtingen toch echt veelal lichte dooi overdag en wat lichte vorst in de nachten met op zondag kans op wat (natte) sneeuw. Kwakkelweer dus.
amerika is 300x zo groot als nederland. nederland ligt aan zee en dan krijg je altijd snertweer.
ik ben het hiermee eens. na 2 dagen begint dat ding al op 1 feesttoeter te lijken en op het eind op 1 ontplofte pan spagetti. dat heeft niks meer met exacte wetenschap te maken, dus moeten ze er mee stoppen, met dat kolderieke ding.