Als voorbeeld een ouder artikel van het KNMI
http://www.knmi.nl/cms/content/14218/warme_winter_voorbode_toekomst_nieuwe_berekeningen
Ook in de pluim te zien,lange termijn hoopvol,eenmaal dichterbij gekomen past ie zich meteen aan aan de waardes van de lente. | Gewijzigd: 10 januari 2015, 12:33 uur, door bliksemdenhaag
On topic maar weer hier...totaal geen toegevoegde waarde zelfs niet voor winterklets/zwetstopic.
Inderdaad
Het wordt toch niks zoals gewoonlijk
mvg
Edit justinos: Ik herhaal hierbij even mijn reactie van gister: laten we niet continu reacties met een negatieve ondertoon plaatsen die slechts berust zijn op eigen speculaties. Laten we vooral kijken naar de kaarten, pluimen en meer van dat, waarop we het beste onze verwachtingen kunnen baseren. Gaarne ook meer onderbouwing dan slechts stellen dat "westcirculatie snel hervat wordt". De runs laten duidelijk een ander beeld zien dan jij schetst, hiermee kan dus al snel een verkeerde indruk gewekt worden. | Gewijzigd: 14 januari 2015, 18:18 uur, door Justin
mvg
we lijken toch minstens een week met winters weer te maken te krijgen, wat daarna gebeurd is erg lange termijn en bovendien is het volgens mij een warme uitbijter