Dus met wat geluk krijgen wij ook nog aardig wat sneeuw
En zo blijft het gevoel bestaan: spreiding die in de pluimen blijft trekt in de winter vrijwel altijd bij naar zacht.
Ik ben benieuwd wat zaterdag gaat geven, ik zit net op het randje: maar als er genoeg sneeuw valt zal het eerder een papperig zootje worden ben ik bang, aangezien er eerst regen valt en er geen vorst in de grond zit.
En zo blijft het gevoel bestaan: spreiding die in de pluimen blijft trekt in de winter vrijwel altijd bij naar zacht.
Ik ben benieuwd wat zaterdag gaat geven, ik zit net op het randje: maar als er genoeg sneeuw valt zal het eerder een papperig zootje worden ben ik bang, aangezien er eerst regen valt en er geen vorst in de grond zit. Er is geen enkele pluim die naar de dubbele cijfers gaat.
Gelieve steeds je reactie te onderbouwen met kaarten/grafieken.
De temp gaat eerder weer naar een graad of 6
Daar ziet het er wel naar uit met misschien een graadje nachtvorst,hopelijk hebben we morgen weer een koudere pluim. | Gewijzigd: 25 december 2014, 22:07 uur, door bliksemdenhaag
Er kan al niet bepaald worden waar het zaterdag eventueel zou kunnen sneeuwen, wie kan dan bepalen dat het op 2 januari 5 graden zal worden? Pluimen kunnen zeer snel veranderen zoals we de laatste week in positieve zin hebben gezien
Ja dat weet ik ook wel maar wanneer er zachter weer word verwacht dan komt vaker uit dan wanneer er kouder weer word verwacht.
Eerst van de voorpret genieten. Dan, hopelijk, op een mooie sneeuwrijke zaterdag. Wat er dan volgende week (volgend jaar) gaat gebeuren is nu nog veel te onzeker om al over te gaan sikkeneuren.
Ja dat weet ik ook wel maar wanneer er zachter weer word verwacht dan komt vaker uit dan wanneer er kouder weer word verwacht.
Heb je een punt. Westelijke winden voorspellen kunnen ze in Nederland als de beste.
als er war valt en blijft liggen van sneeuw, bewaar ik wat voor je in de vriezer.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen