Bennie heeft het antwoord. Ik zal even het lijstje opgven...
Ik lantaarnpaalstaar
Jij/U lantaarnpaalstaart
Hij/Zij/Het lantaarnpaalstaart
Wij lantaarnpaalstaren
Jullie lantaarnpaalstaren
Zij lantaarnpaalstaren
Ik heb gelantaarnpaalstaard
Ik lantaarnpaalstaarde
Jij lantaarnpaalstaarde
enz. | Gewijzigd: 24 december 2014, 16:35 uur, door Benniegek
Dan heb ik liever sneeuw dan hitte hoor!
Hoe dichterbij het komt, hoe minder we eigenlijk nog kunnen zeggen... Het gebeid waar het om draait (letterlijk eigenlijk) is zo klein dat er binnen het O-O gebied grote verschillen zullen zijn, een verplaatsing die de één wat oplevert is er ook 1 die een andere gewaardeerd O-O lid alleen maar frustraties oplevert. En zulke kleine laagjes hebben ook wle eens de neiging om plots van koers te veranderen of te verdwijnen, we zien dat in het najaar met zeer grote regelmaat met al die aangekondigde "mega super stormen"... Ik durf nog geen bak bier te zetten op wat we uiteindelijk gaan krijgen. de enige betrouwbare indicatie is het in een eerdere post keurig vervoegde "lantaarnpaalstaren..
We mogen wel blij zijn dat we dit niet vandaag hebben, dat zou massaal "oei nu kan ik niet naar huis"ingesneeuwde schoonmoeders na kerstdiner en "nou kunnen we niet naar huis" ingesneeuwde bezoekers aan schoonmoeder opgeleverd hebben.
Verder geen nieuws meer van mij vandaag denk ik, ik mag de kerstdis gaan klaarmaken... Ik zal morgenochtend weer pluimpjes gaan kijken, zonder de illusie te hebben dat die al een zeker beeld gaan geven.
Gelukkig kerstfeest allemaal ...