Toen onweer-online afgelopen nazomer de stekker eruit trok en ik las dat dat het geval was viel ik zowat van mijn stoel van verbazing,verbijstering etc.
Toen ik las dat er een paar dappere dodo's waren die een doorstart gingen maken dacht ik G-E-W-E-L-D-I-G!
En als ik nu naar het forum kijk denk ik dit kan nooit maar dan ook nooit ophouden!
We zijn met zijn allen zo close en gezellig dat het me mooi lijkt als we ooit een meeting kunnen doen!
Maar even terzijde, Justinos super! super! super! bedankt dat je deze site zo mooi hebt gemaakt en aan alle mede leden wil ik zeggen bedankt dat jullie er zijn!
Toen onweer-online afgelopen nazomer de stekker eruit trok en ik las dat dat het geval was viel ik zowat van mijn stoel van verbazing,verbijstering etc.
Toen ik las dat er een paar dappere dodo's waren die een doorstart gingen maken dacht ik G-E-W-E-L-D-I-G!
En als ik nu naar het forum kijk denk ik dit kan nooit maar dan ook nooit ophouden!
We zijn met zijn allen zo close en gezellig dat het me mooi lijkt als we ooit een meeting kunnen doen!
Maar even terzijde, Justinos super! super! super! bedankt dat je deze site zo mooi hebt gemaakt en aan alle mede leden wil ik zeggen bedankt dat jullie er zijn!
hier sluit ik me bij aan
15mm is 1,5 cm sneeuw he
1 cm sneeuw = ong. 1,2 mm neerslag
15mm is 1,5 cm sneeuw he
Haha nee dat heb ik als leek allang even nagezocht en ik zag inderdaad dat 1 mm 1 cm sneeuw is. Maar met 5 cm ben ik ook tevreden hoor :p
EDIT: Denk dat 'De Zeelander' wil zeggen dat : 15mm (milimeter) = 1,5 cm . Maar in dit geval dus 15mm m² (= 15 liter) wordt berekend | Gewijzigd: 24 december 2014, 00:14 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
EDIT: Denk dat 'De Zeelander' wil zeggen dat : 15mm (milimeter) = 1,5 cm . Maar in dit geval dus 15mm m² (= 15 liter) wordt berekend jap;)
Haha dat heb ik ook. Normaal kijk ik echt uit naar de kerstdagen, maar die kunnen me nu volledig gestolen worden. Ik wil dat het zo snel mogelijk zaterdag is. Voordat er eventueel roet in het eten kan komen qua verwachting. Maar dat lijkt me sterk met deze eensgezinde kaarten
Bedankt voor jullie complimenten, vanuit het beheer en de moderators een bedankje terug voor jullie aanwezigheid en bijdragen! | Gewijzigd: 24 december 2014, 02:28 uur, door Justin
Redelijk grote kans momenteel voor de hele Benelux. Als je de kaartjes goed in het oog houdt dan kom je al ver. Uitleg over kaartjes kan je altijd vragen in het kletstopic en ook op het forum zelf. Al vind ik dat de uitgebreidere posts op het discussietopic prima onderbouwd zijn .
iig Welkom en net op tijd voor onze eerste (defitige) winterkans in 2 winter :D
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1